14.5.2012

Jädeee!

Vapaapäivä. Vielä huomennakin. Tänään nukuttiin pitkään, tai ainakin pitempään ku yleensä. Syötiin aamupalaa ja katottiin Spinal Tapia. Siinä on hassu parodia rokkibändeistä, kannattaa kattoa. :D Ennen puoltapäivää Juuso lähti bänditreeneihin koulullensa ja mä jäin himaan siivoomaan. Yiritin myös saada kampaaja-aikaa ennen kesäkuuta, mut niinku arvelinki, kaikki ajat oli jo menny sieltä minne haluisin mennä... Täytyy varmaan käydä jossain muualla, tai värjää ite (tai siis siskot värjää). Mua oikeesti inhottaa laittaa rahaa hiuksiin, mut äääh... En haluu olla omassa värissäkään.

Siivosin jonkun aikaa ja sit lähin ulos kattelee keväistä ilmaa, kun Juuson treenit oli loppu. Käytiin viemässä mun kakkosvaiheen paperit eteenpäin ja käytiin ostamassa jätskit Myyrmannista.




Lähettiin aika nopeesti jätskien syömisten jälkeen himaan päin, kun oli aika kylmä. Muuten tosi jees sää, mut kauhee tuuli. Tultiin kaupan kautta himaan tekee ruokaa ja siivoomaan loppuun. Välissä katottiin myös vähän Muumeja. :D Nyt mä venttailen, et Sinkkuelämää alkaa. Huomista vapaapäivä vietän salilla ja jeesaan Juuson YO-kutsujen väsäämisen kanssa. Päättärit on jo kohta! Eli kesä on myös kohta, uuujeee.

Seuraavan kerran töihin siis keskiviikkona. Tällä kertaa taas Citylle, jossa oon myös perjantain ja maanantain. Torstaina on helatorstai eli pyhäpäivä, eikä Cityllä tehä sillon töitä. Lentoliikenne ei lepää koskaan, joten meen sillon päiväks kentälle. Töitten kannalta on siis tulossa ihan kiva viikko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti