30.5.2012

Valmistelua

Päättärit lähenee, ne on jo lauantaina. Mä tein eilen viimesen työpäivän Sodexolla taas vähään aikaan. Näillä näkymin meen sinne seuraavan kerran vasta heinäkuunpuolella. Mulla on Cityhommia, synttärit, ripari ja juhannuskin on jo kohta. Oon pysyny nyt tosi hyvin terveenä, vaikka yleensä oon aina keväisin paljon kipeenä. Tietenki sit nyt, ku on työhommat suunnilleen pulkassa ja vois rauhottuu ja valmistautuu Juuson juhliin, musta alkaa tuntuu et oon tulos kipeeks. :D Toivottavasti oon vaan väsyny tai jotain!

Valitsin muuten mekon Juuson juhliin. Tuttu ja turvallinen fiftari. Tällä kertaa en kyl ehkä laita tota vyötä ja paitaa.

Kohta lähetään Juuson kanssa shoppailemaan. Yyyyh shoppaamaan.... Ostetaan Juusolle ylppärilakki, skraga ja jotain muita juttuja. Mulle uudet kengät ja joku nätsä huivi olkapäille ton mekon kanssa. Tänään aijon myös varmaan vähän valmistella Juuson lahjaa. Ihan kivaa, et tänä vuonna on vaan yhdet juhlat minne mennä. Oon siis toki aina ollu kivaa käydä monissa juhlissa samana päivänä, mut kivaa vaihtelua tällänen. :)


Me ei olla viel keksitty mihin mennään jatkamaan lauantaina. Sillon on luvattu kokopäiväks sadetta ja vaan kymmenen astetta lämpöö. Juhlatunnelmaa se tuskin päivällä latistaa kun ollaan vaan sisällä, mut illalla voi olla vähän nihkeetä. Kiva myös niille ketkä on aatellu pitää ylppärijuhlat ulkona. Viimevuonna oli tosi hyvä sää, niinku lähes aina päättäreinä. Edellisen vähän nihkeen sään muistan siltä vuodelta kun mä pääsin ysiltä.


Kohta pitäis lähtee kohti Myyrmannia. Tänään olis salipäivä, mut katotaan meenko, kunto ei oo nyt ihan paras. Illalla pitäis viel lähtee melomaan. Se on jees, kuhan olo ei pahene. Huomenna meen Citylle yhdeks päiväks ja jatkan siellä sitten taas ens viikolla, koko viikon. Perjantaina on Vaskiksen "festari" kesäkorva. Mennään sinne Juuson kanssa. Oon käyny niissä 13-vuotiaasta lähtien, kun olin Vaskiksen tiloissa ylä-asteella. Viimevuonna missasin töiden takia, mut nyt katsoin et se päivä on varmasti vapaa. Siitä kesä alkaa!

Kuvituksena päättärikuvia viime vuodelta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti