22.5.2012

Ongelma

Mulle pukeutuminen tuottaa tunnetusti ongelmaa ja nyt olis taas vähän isommanpuoleinen mekko ongelma tulossa. Juusolla on tulossa ylppärijuhlat ja sinne pitäis joku mekko keksiä. Joo, siihen on vielä puoltoista viikkoo, mut silti... Mulla on muutama vaihtoehto, joista mun pitäis päättää.

Tää mekko on lemppareita. Sain sen vuonna 2008 ja oon käyttäny sitä varmaan jokaisissa ylppärijuhlissa vuoden '08 jälkeen. Luottokamaa, mut ehkä jo liian nähty. Vivien of Holloway <3


Sitten olis tietystä samaa mallia oleva mekko, jota käytin omissa valmistujaisissa. Taitaa kyllä olla vähän liian hieno, kun kyseessä ei oo omat juhlat...


Yhtenä vaihtiksena olis tällänen kukkamekko, joka mulla oli päällä esimerkiks Viivin valmisjutaisissa viimekeväänä. Viivi sanois tähän, et sekin on jo liian nähty. En oo kyl pitkään aikaan käyttäny!


Väriä olis kiva olla, mut meneeköhän pinkki jo vähän liian räikeeks? Uudenvuoden kemujen mekko.


Nyt oon vähän ehkä kallistumassa mun uusimman mekon puoleen. Tää on kyllä ehkä vähän arkinen, mut koruilla ja ehkä jollain kivalla vyöllä tästä sais ihan juhlallisen. Tässä mekossa tuntuu hyvältä olla.


Myös seuraavassa mekossa on kiva olla, mut tääkään ei taida olla ihan ylppärijuhliin sopiva.


Onhan mulla sit monia mekko, jota käytän ihan arkenakin, joista vois saada tehtyy myös vähän juhlavamman. Esimerkiks mekko, jota käytin vappuna. Vanha mekko, uus ihastuminen.


Tota keltasta mekko mä oon nyt miettiny ihan kunnolla. Toinen, jonka suuntaan kallistuisin on tuttu ja turvallinen pallomekko. Tahtoisin näyttää Juuson juhlissa kivalta ja juhlalliselta ja edustaa nättinä Juuson vierellä. En kuitenkaan haluu, et mun pukeutuminen huomataan paremmin ku Juuson, se tässä kuitenki se sankari on. Mun pitäis myös käydä jossain laitattaa mun tukka kuntoon. Juurikasvuu on melkein 10cm... ups. :D

Nyt jätän mekot hautumaan mieleen ja lähden ulos ottamaan vähän arskaa. Iltapäivällä töihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti