5.7.2012

Kohta lomalle!

Oon ollu tässä nyt pari päivää taas kentällä töissä. Muute on ollu ihan jees, mut kyl taas muistin miks viime kesänä yritin välttää tota paikkaa viimeseen saakka. Siellä on niiiiiiiin törkeen kuuma! Ku koneet seisoo parkeilla ilman ilmastointii niin niissä on oikeesti noin 40 astetta lämpöö. Ihan hulluu. Muuten on kyl kivaa kun paistaa aurinko ja sillee.


Eilen oli lyhkänen päivä, neljä tuntia. Se meni nopsaan, oli kiva tiimi ja tehtiin töitä niska limassa. Mulla on vielä kaks saman pitusta päivää tällä viikolla ja sitten loma. Jeppisjee! Toivottavasti pärjätään rahallisesti mun lomasta huolimatta. Oon yrittäny tehä hulluna töitä, et pystyn pitää ees vähän palkatonta.




Juuso tuli hakemaan mua töistä. Mentiin Vantaankoskelle ottamaan Juusosta kiitoskorttikuvat. Niitten ottaminen on vähän venähtäny kun on ollu ripareita, töitä, huonoo säätä ja kaikkee muuta. Nyt saatiin otettuu vihdoin. Ennen kuvien ottamista kierreltiin vähän ihanan kesäistä koskea.





Viime vuonna otin Miron kuvat myös Vantaankoskella. Mesta on niin kuvauksellinen ja siisti, et oli pakko baitata myös Juuson kuvissa. Koski sopi myös siks Juuson kuviin, et se on hengaillu aina paljon siellä. Otettiin paljon kuvia ja nyt olis operaatio päättää mikä tulee korttiin.



Tänään on vapaapäivä. Nukuttiin aika pitkään ja ollaan vasta nyt juomassa aamukahveja, kello on vähän vajaa 12. Tarkotus olis tästä lähtee biitsille. Mennään varmaan hietsuun. Samalla voi käydä keskustassa kiertelemässä kaupoilla jos siltä tuntuu. Mä ootan jo mun lomaa. Oon miettiny kaikenlaista mitä vois tehdä. Katotaan mitä kaikkee ehtii ja haluu toteuttaa. Ihan ekana tehdään varmaan Juuson kaa kalareissu jonnekki siistiin mestaan.

Nyt kahvit nopsaa naamariin! Hietsu odottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti