24.7.2012

Lost in the City

Eilen alkoi työt. Nukuin heti loman loppumisen kunniaks 40 min pommiin, onneks se ei pahemmin vaikuttanu mihinkään. Olin paikalla ihan hyvissä ajoin ja ehdin fillaroimaan just ennen ku sade alko.


Oli rauhallinen päivä, osa jangistä on vielä lomalla. Lounastakin syöin yksin kun muut lähti ulos syömään. Mulla on aina eväät messissä. Lounasseuranani oli uusin Seiska ja lounaana tonnikalasalaatti.


Kun lähin himaan, en ollu enää yhtä onnekas sateen kanssa kun aamulla. Ulos astuessa alko heti tulee vodaa ja se kesti koko matkan. VIHAAN sitä kun naamaan sataaa vettä, se tuntuu niin ärsyttävältä.

Tehtiin ruokaa ja mentiin salille Juuson kanssa. Treenasin alakroppaa, nyt on persuksessa ja takareisissä sellanen olo, et naminami. :D Salin jälkeen Fastin Dietmixiä naamaan.


Makuna suklaa. Niiiiiiin pahaaa, hyi... Muuten oon kyl diggaillu tästä tuotteesta, mut tää suklaa maistuu niin ällöttävältä et tulee aina paha olo. Mansikan makunen meni paljon paremmin alas. Täytyy palata siihen taas kun edellinen loppuu.

Mulla alkaa nousta jännitys pintaan. Seuraavat neljä viikkoa teen töitä, mut sit koittaa taas sekoominen. Elokuun 24. klo 8.00 nousee Finnairin lentokone taivaalle, suuntana Ivalo. Saariselkä täältä tullaan!


Se et saan vetää vaellusvermeet niskaan ja rinkan selkään, saa mulla pintaan kylmiäväreitä. Ennen reissua täytyy vielä käydä korjauttaa makuupussi ja huoltaa vaelluskengät. Toivotaan, et ei tuu vettä viikkoa putkeen, eikä öisin oo törkeesti pakkasta. Vitsi et ootan! Tää oli taas pakollinen lappihehkutus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti