26.10.2012

Lunta

Facebook on täyttyny aamun aikana varmaan sadoista "yhyy lunta" päivityksistä. Must on ihan kivaa kun tuli lunta. Ei toi kyllä varmaan kauaa pysy? Tosin kyl muakin vähän ärsytti tai ehkä enemmänkin pelotti kun olin aamulenkillä ja oli vaikee pysyy pystyssä kun oli niin liukasta. Ja kun lähtee melkein suoraan sängystä ulos hölkälle niin ilma tuntuu vaikeelta hengittää... :D Nyt katselen lunta turvallisesti ikkunasta ja juon aamukahvia.


Mua vähän ärsyttää kun oon ollu noin kuukauden verran aika väsähtänyt. Ehkä se on tää syksy ja ärsyttävät pikkuflunssat. Lenkit aamusin tuntuu raskailta, salitreenit on ollu vähän nihkeitä ja töissäkin alkaa nopeesti tulla ihan väsy. Mulla on myös välillä sellanen paniikkikohtaus olo. Sitä kovasti ihmettelen koska yleensä sellanen olo tulee vaan jos on ahdistunut jostain ja mä en oo. Mun paniikkihäiriö on pysyny piilossa tosi hyvin, toivon niin et se ei tuu enää takas. Ainakaan samassa mittakaavassa mitä se joskus oli.


Tänään on vapaapäivä. Aijon käydä stadissa vähän pyörimässä ja samalla reissulla käyn nappaamassa liput Viini/ruokamessuille. Saan ne mun vanhalta luokkalaiselta Nikolta. Mennään Juuson kanssa maistelemaan viinejä sunnuntaina. Oon pari kertaa käyny noilla messuilla, mut viime vuosi jäi välistä. Ens viikolla lähetään Juuson kanssa käväsemään Turussa. Keskiviikkona mennään lillumaan Caribian kylpylään. Ollaan siellä hotellissa yötä ja seuraavana päivänä katsastetaan miltä näyttää syksynen/talvinen Turku. Torstai iltana takas kotiin. Toivottavasti löydän mun biksut jostain. :D Ihanaa, pieni relaxloma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti