4.10.2012

Wuh wuh!

Morjens täältä Kaivokselasta! Majaillaan täällä Juuson kanssa pari viikkoa ja pidetään huolta kahdesta pienestä karvakaverista, Ainosta ja Nupusta. Ne on amerikan kääpiöterriereitä. Tultiin tänne tiistaina kun näitten isäntäperhe lähti Balille. Miten siistii, ne aikoo olla myös Singaporessa vähän aikaa.


Kuvassa sittäytyy Nuppu. Kohta pitäis lähtee pienelle iltaulkoilulle. Juuso on vielä töissä. Mäkin olin vähän aikasemmin. Oli kauhee päivä, mua ärsytti kun jengi ei osaa siivota kunnolla ja kaiken ärsytyksen päälle mulla iski vielä kauhee hedari ja muutenki paha olo. Vähän helpotti kun pääsin pois töistä ja syömään, mut edelleen on vähän kuvottava olo... Onkohan mulla lämpöö?

Käyn huomenna katsastamassa Viivin ja Joonaksen kämpän, ne muutti yhdessä Myrtsiin. Niillä on melkein 20 neliöö isompi kämppä kun meillä. :D Kämppäkateus, vaikka oma luukku onkin rakas kaikessa pienuudessaan. Tänään autoin Viiviä vähän tavaroiden viemisten kanssa, kun mulla on Jullen auto lainassa tän parin viikon ajan. Kiva mennä huomenna tsekkaamaan pikkusiskon lukaalia.

Huomenna olis myös kiva päästä vähän irrottelee kun on vapaata!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti