29.10.2012

Viini, ruoka & hyvä elämä

Viime torstaina alkoi viini, ruoka ja hyvä elämä -messut Helsingin messukeskuksessa ja kesti eiliseen, eli sunnuntaihin asti. Suunnattiin sinne Juuson kanssa eilen. Sain vaparit messuille mun entiseltä luokkalaiselta Nikolta. Oltiin samalla luokalla amiksessa.

Oltiin messukeskuksessa jo vähän yli 12. Kierrettiin aluks nopeesti musamessut, kun Juuso katto olisko siellä ollu mitään kivaa. Seuraavaks kierettiin ruokaosio, joka oli ihan jees. Maisteltiin kaikenlaista mitä oli tarjolla. Mitään ei kuitenkaan ostettu, kun ainakaan mun mielestä siellä ei tällä kertaa ollu mitään kovin spessuu. Ruokien jälkeen siirrytti viinien pariin.



Ravintola Lyonin kojusta sai etanarisottoa hintaan 5e. Otettiin yks satsi sitä ja siihen suostellun viinin eli chablista. Hyvä kombo! Oon aijemminkin juonu chablista ja syöny sen kanssa etanoita. Hyvää on.


Oltiin messuilla monta tuntia. Välillä käytiin pyörimässä muillakin ostastoilla ja sitten taas viinialueella.





Yhdessä vaiheessa mun olalle koputti joku. Se oli Niko, jolla oli mukana myös Joni. Molemmat siis mun amiskamuja. Hengattiin yhdessä jonkun aikaa, kunnes noilla jätkillä tuli nälkä ja ne lähti pois messuilta. Oli tosi kiva nähdä! Tuli ihan yhteiset amishengailut mieleen. :)


Me lähettiin Juuson kanssa vasta vähän vaille kuusi, jolloin messut alko pikkuhiljaa sulkeutumaan. Oli ihan hyvät messut. Vähän oli nihkee olo, kun oon kipeenä mut muuten jees. Kotimatkalla käytiin äänestämässä. Himassa mulla alko kuume nousta. Onneks vasta sillon, eikä esim kesken messujen. :D Loppuilta meni sohvalla BBtä kattoessa ja sit nukkumaan. Yö meni vähän mönkään kun olin jossain tokkurassa. Aamulla marssin terkkarille ja sain saikkua. Kävin myös labrassa, saatta olla et mul on angiina. Nyt vaa lepoo (murrrrr...). Toivottavasti oon paremmassa hapessa keskiviikkona kun lähetään sinne kylpyläreissulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti