11.10.2012

Nukumatti hoi!

Nukkumatti on varmaan lomalla, ainakaan mun luokse sillä ei oo ollu asiaa. Koko mennyt viikko on menny tosi huonosti nukahtamisen kanssa. Viime yö oli kauhein ja nyt väsyttää törkeesti.


Mentiin kahdentoista pintaan nukkumaan. Mua väsytti hullusti, uni ei kuitenkaan tullu sitten millään. Mua särki ärsyttävästi alaselkään ja muuallekkin. Kun kello näytti vähän vaille 4, mulla meni hermo ja oli pakko herättää Juusokin...


Yhtäkkii mulle tuli ihan kauheen kuumainen olo tosi nopeesti. Alko paleltaa, särkee vielä enemmän jokapaikkaan ja päässä alko heittää. Lähettiin yhessä ettimään jostain särkylääkettä. Sit meni varmaan tunti ja olo vähän helpottu.


Tosin sit tuli kauheen kuuma. Varmaan mulla sit oli kuumetta ja se lähti laskee. Kuitenkaan en saanu oikein nukuttuu enää. Ehkä pari tuntia nukuin sit kaikenkaikkiaan. Herätyskello soi puol kymmeneltä. Tuntu kun en olis nukkunu yhtään. Oli tosi vaikee nousta, mut koiria täyty lähtee viemään ulos.


Nyt mä istuskelen täällä silmät sikkuralla ja oottelen työvuoron alkua. Kiva lähtee ajamaan, kun olo on kun olis kännissä tai jotain... Onneks näillänäkymin mun ei tarvii kentällä kuitenkaan ajaa, kun otin Ainon tiimiläisvuoron. Olo on myös vähän kipee, mut koska kello on jo niin paljon, en viitti enää soittaa töihin. Meen sinne ja toivon, et jaksan kymppiin asti.

Miks en saa nukahdettua iltasin? Johtuukohan siitä, et ollaan täällä Kaivokselassa. Ei mulla yleensä kyl oo mitään vaikeuksia nukkua vieraassa paikassa. Ja eihän tää eden ole VIERAS paikka. Toivottavasti tää unettomuun loppuu, kun mennään kotiin. Tosin oonhan mä sielläkin yhdessä vaiheessa aika pitkään kärsiny samasta ongelmasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti