15.12.2012

Kreisi päivä

Eilisestä selvitty. Oli aika koomainen duunipäivä. Onneks vuorojen kanssa oli tullu sekaannusta ja se tyyppi kenen vuorolla mun piti olla, oli myös töissä. Annoin siis mun kuskivuoron sille ja menin itse tiimiin, kun mua mietitytti et voinko ajaa. Ihan hyvä et en ajanu, menin välillä vähän pitkin seiniä ihan kävellessäkin... :D Oli mun sodexohistorian vaikein päivä, ei muuten mut jaksamisen kanssa. Huh.

Kotiin pääsin viideltä, kävin kaupassa. Siel oli joulupukki, joka jakoi suklaata. :) Olin niin iloinen kun viimein tulin kotiin raskaan päivän jälkeen. Tein ittelleni ruokaa, kuuntelin jouluradioo ja katoin töllöö.


Aloin kattoo Hauskoja kotivideoita neloselta. Naureskelin hetken ja seuraavavaks hätkähdin kun olin nukkunu koko ohjelman ohi. Tunnin tirsojen jälkeen oli tavallaan taas ihan pirtee vaikka olikin tosi huono olo. Taitais olla kroppa vähän sekasin kaikesta valvomisesta.


Juuso tuli kymmenen maissa studiolta. Valvottiin taas lähemmäks puoltayötä. Mul oli tyhmä fiilis, kun tavallaan väsytti sikana mut toisaalta ei nukuttanu. Kun mentiin sit oikeesti nukkumaan niin nukahdin ihan hyvin. Ihanaa. Tänään pitäis mennä auttamaan Esaa ja Jonnaa muutossa. Ensiks salille ja sit sinne. Tiedossa ihan rauhallinen viikonloppu. Huomenna meen tekee lahjaostoksia, vielä puuttuu muutamat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti