16.12.2012

Ostoksia

Tänään oli jouluostospäivä. Yhden joululahjan löysin, vaikka tarkotus oli hankkia loput. :D Olis löytyny varmaan paremmin jos olisin lähteny johonki muualle ku Myyrmanniin. En vaan jaksanu lähtee reissaa kun tänään oli taas vaihteeks vähän myrskyisä sää. Löysin ittelleni/kotiin muutaman jutun.

Tästä Juuso salee järkyttyy kun se näkee. Oon ostanu jotain tyttöjuttuja. Laukku Henkkamaukasta, 7e.


Mä oon tosi laiska panostaa salipuketumiseen. Mulla on aina jokut rähjäset lökäpöksyt. Oon pitkään miettiny, et hankkisin kunnon treenipöksyt, mut harmikseni huomannu et ne on törkeen kalliita! Uskon kyl et ne on ihan laadukkaita ja blääblää, mut en mä rupee maksaa 50-70e jostain treenivaatteista. Nyt sit löysin vajaa 30e maksavat pökät, kans H&M.


Clasulta ostin LED jouluvalot. En oo hirveesti hankkinu joulujuttuja tänne kämppään. Tykkäisin kyl kauheesti, mut mua alkaa häiritsee jos näin pienessä kämpässä on paljon kaikkee ylimäärästä krääsää. Tulee sellanen ahdistava fiilis. Mua kyl häiritsee ihan ihme asiat. Minkäs sinne mahtaa kun on visuaalinen.



Töllöstä tulee tällähetkellä Joulu mielelle konsertti. Loistava hetki mennä paketoimaan lahjoja. :) Joulukonsertit on ihan parhaita. Mä en oo tänä vuonna päässy ite vielä yhteenkään. En edes laulamaan kauneimpia joululauluja. En salee edes kerkee kun on aika työntäyteinen viikko tulossa. Tiistaina kuitenkin meijän srk:n jengin pieni konsertti, sinne siis. Ens lauantaina on Raskasta Joulua konserrti, sinne kans! Sit onkin jo joulu, ihanaaaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti