17.12.2012

Vuosi 2012

Muutaman viikon päästä on tää vuosi takanapäin. Aloin tässä muistelemaan mitä kuluneeseen vuoteen on mahtunu. Tää vuosi on ollu aika tasapaksu, siis ihan hyvällä tavalla. Ei suuria muutoksia elämässä ja kaikki on menny ihan kivasti. Ihan erilainen vuosi kun 2011.

Alkuvuosi meni aikalailla vaan töissä. Viikonloput pidin yleensä vapaata, kun Juusokin oli vielä koulussa ja silläkin tietty vkl vapaa. Niinä päivinä yleensä pyydettiin jengiä meille tai käytiin jossain.



Helmikuun puolessa välissä Juusolla oli penkkarit! Teemana kasari, mä sain stailata.


Maaliskuun mä tein töitä Cityllä. Sitä ennen en taas ollut siellä hetkeen. Oli kivaa kun oli kuukauden ajan säännölliset työajat ja tuli harrastettuu hyötyliikuntaa, kun kävelin Konalaan. Maaliskuussa juhlittiin myös Juuson synttäreitä.



Keväämmällä ei tainnut tapahtua mitään erikoista. Painoin taas kahta duunia ja olin tyytyväinen tilanteeseen. Huhtikuussa vietettiin mun ja Juuson vuosipäivää. Oltiin yötä GLO hotellissa ja hengailtiin stadissa.





Vappua vitettiin aattona Mikolla ja myöhemmin illalla Saran ja Niken luona. Vappupäivänä perinteisesti Louhelan pihalla. Pihakemut on jees, niistä muutamat on aika legendaarisia. :D



Toukokuussa tehtiin kaikkii kivoja harrastusjuttuja. Käytiin kalassa, kokeilen ekan kerran perhokalastusta. Käytiin myös melomassa Holman hoodeilla.




Kesän alussa Juusolla oli ylppärijuhlat. Kemut oli Juuson faijan luona ja siellä kävi paljon porukkaa. Jatkot oli Juuson äipän luona. Meijän oli tarkotus lähtee stadiin hillumaan, mut jäätinkin jatkamaan sinne missä muutkin. Ilta venyi seuraavaan aamuun.... Käytiin myös Vantaanpuiston paikallisessa baarissa. :D Meikä laulo karaokee, voevoevoeeeee.......



Vähän jälkeen Juuson ylppäreiden oli taas syytä juhlaan. Mun 22vee syndet. Edellisenä päivänä Juuso vei mut lentämään trikellä ja seuraavana päivänä mentiin kaveriporukalla Kivenlahtirockiin.




Vähän jälkeen mun synttäreitten, mä lähdin riparille appariks jälleen. Se oli 11 ripari mun oman jälkeen. Sama mesta kun 2011 kesällä, Mannila. Mun sisko Pinja oli myös siellä, riparilaisena.


Kun tulin riparilta, olikin melkein jo Juhannus. Olin pari päivää yksin himassa kun Juusbe vuorostaan oli riparilla. Juhannusta mentiin viettämään Pertunmaalle, ylläri.


Kesäkuun lopussa oli Pinjan konfirmaatio. Edellinen ilta meni Juhan ja Lotan tupareissa aika railakkaissa merkeissä. Mentiin myös Dondoon, jossa ei pitäny olla kauaa. Oltiin pilkkuun. Mua vähän nolotti mun olot seuraavana päivänä kirkossa... Mainittakoon myös että näihin samoihin aikoihin tapahtui jotain tosi helpottavaa ja sain selviteltyä välejä ex J:n kanssa. Oli oikeesti aika mukava nähdä pitkän tauon jälkeen (vaikka vähän pelottikin mitä tulevan pitää) ja puhuu asiat selväks.



Heinäkuussa pidin vähän palkatonta lomaa kentältä ja Cityltä. Käytiin Juuson kanssa kalassa muutamaan otteeseen. Osasin ite sitoo pari perhoa! Käytiin myös Juuson isovanhempien luona Pohjois-Karjalassa. Sekin oli aika kalastuspitoinen reissu.



Loppukesästä tuli inhottava uutinen kesken duunipäivän. City lopettaa. Fiilis ei ollu kovin hyvä. Samana päivänä oli pienpanimo festarit stadissa. Itse olin aika tuubassa, menkööt huonojen uutisten piikkiin... Muuten oli kivaa, samana iltana meillä oli Sodexolaisten kanssa pussikaljakemut. Kävin ekaa kertaa Ale pubissa, öööh hieno paikka. Noooot.



Elokuun alussa pääsin testaamaan purjehdusta. Faijan kaverilla oli pitkään lainassa vene, johon päästiin messiin Juuson kanssa. Purjehdus oli työläämpää mitä olin kelannu, mut tosi siistiä!


Samoihin aikoihin käytiin meijän kesän vikoilla festareilla, Myötätuulirockissa. Mukana Esa ja Jonna. Eska veti törkeen hyvän setin! Myöhemmin syksyllä käytiin taas kattomassa Enskaa mut sillon se ei ollut yhtään niin hyvä kun tuolla festareilla.



Elokuun lopussa koitti kauan odotettu Lapin reissu. Lähdettin matkaan elokuun vikalla viikolla ja tultiin takas syyskuun alussa. Vaellettiin noin 120km. Nyt kun katon taas näitä kuvia, mulla tulee kauhee hinku tonne.



Syyskuun alkupuolella meillä oli luokkakokous mun vanhan ala-asteen luokan kanssa. Oli hauska nähdä jengiä kymmenen vuoden tauon jälkeen. Osaan on tietty törmänny jossain, mut monia oli oikeesti nähny viimeks sillon ala-asteella. Treffattiin Lintsillä, syötiin Weeruskassa ja jatkoiltiin Suolassa.



Lokakuussa oli pitkään ootettu keikka, W.A.S.P. Circuksessa. Perinteinen kyseisen bändin keikkaposse, Esa ja Jonna. Oli superjeeeeeeees! Mä kelasin et otan keikalla ihan iisisti, olin vähän kipee ja seuraavana päivänä oli lähtö reissuun. Toisin tais käydä. :D



Tosiaan seuraavana päivänä oli lähtö Tukholmaan. Olin ekaa kertaa Ruottinlaivalla. Vähän tahmee olo oli aluksi, mut loistava buffa pelasti paljon. Tukholma oli ihan jees, sen mitä nopeesti kerkeks kattomaan. Laivasta en ihan kauheesti digannu. Johtu varmaan siitä, et laivat on musta yleisestikin vähän ahdistavia.



Marraskuussa tehtiin Juuson kanssa toinen miniloma. Käytiin Turun Caribialla polskimassa ja oltiin siellä myös yötä. Oli ihanaa päästä pitkästä aikaa kylpylään. Terveisin vesipeto. Eka päivä uitiin ja toka vietettiin kaupungilla.


Marraskuun lopulla juhlittiinkin jo pikkujouluja Viivin ja Nassen luona.


Kohta on Joulu. Tää joulukuu on menny hullun nopsaan. Ens vuodesta tulee taas ihan erilainen kun tää. Mä tuun viettää aikaa yksin, ku toi jäbä lähtee sinne Santtikseen. Vaikka mua ahdistaakin tosi paljon se yksinjääminen, se tekee mulle varmaan ihan hyvää kun en oo koskaan ollu yksin. Oppii ehkä olemaan.

Tää vuosi on ollu tiivistettynä aika töiden, bileiden ja harrastuksien täyteinen. Ihan mukava vuosi. Pari viikkoa tosiaan tätä vuotta vielä jäljellä. Joulusta tulee aika vaellusta. Aatto ollaan Louhelassa, joulupäivä Juuson mummilla ja tapaninpäivä jälleen Louskissa jonne tulee myös Juuson jengiä. Pari päivää ennen uuttavuotta tehdään vielä töitä. UV vietetään Timin entisessä himassa Vihdissä, keskellä ei mitään. :D Sit onkin viikko Juuson lähtöön, siihen yritetään keksiä jotain kivaa. Apuva!

2 kommenttia:

  1. Olin just inttileskenä kans. Ajattelin et se yksinolo tekee hyvää ku en oo koskaan esim. asunu yksin hetkeekään. No en kyllä huomaa itessäni mitään muutosta vanhaan, ny tku toi on jo hetken kotona ollu ja intti on taaksejäänyttä elämää. Yhtää riippuvainen olen sen läsnäolosta ku ennen inttiäkin. :D

    Mutta tsemppiä koetukselle. Se ei oo helppoa, eikä kivaa, eikä millään tavalla mukavaa, eikä se aikakaan nopeesti menee kaikki väittää niin, mut kyllä sekin loppuu aikanaan!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! Joo mäki itseasias luulen, et kaikki on ihan samanlailla ku ennenkin ku jäbä joskus tulee takas. :D Yritän ottaa ilon irti yksinolosta, mut ihan salee meen heti itkee jonkun kaverin tai sisarusten luo!

    VastaaPoista