20.3.2013

Hapsuja

Mä päätin eilen, et rikon kerrankin vähän mun arjen normeja, joihin siis kuuluu aina töiden jälkeen nopeesti himaan syömään ja sit salille, salilta aikasin pois ja nukkumaan. Eilen skippasin salin, enkä mennykkään suoraan kotiin puuhaamaan jotain. Yritin soittaa ittelleni kahviseuraa tuloksetta, mut sit onneks Viivi tulin mun kanssa samalla junalla kotiin päin ja kysy mua Fidaan käymään. Se oli menossa jo kuudelta kiinni, mut ehidittiin tekemään sieltä vähän löytöjä. Käytiin myös shoppailemassa Tarjoustalossa mulle meikkejä. :D Hyvää ja halpaa! No hyvästä en tiedä mut halpaa kuitenkin...

Fidasta löytyi kivat kengät ja uusi kaulaliina. Kengät on sen verran ohuet, että ne joutuu vielä odottamaan vähän keväämmäksi, mut kaulaliina pääsee käyttöön heti. Kiitokset vaan tälle talvelle.


Kengät maksoi 6e ja liina vähän yli 3e. Sais kyl jo se kevät tulla, et saa vähän erilaisia kenkiä käyttöön. Kuiva maa ja tennarit, AH! Ja vielä kun mennään vähän eteenpäin niin saa laittaa ballerinat. Jeejee. Kohta se kevät tulee, ens viikon jälkeenhän on jo huhtikuu. Ja jos noihin kymmenen päivän ennusteisiin on uskomista, alkaa tää sää jossain vaiheessa mennä taas plussan puolelle.

Tänään olis tarkotus käydä moikkaamassa Juusoa jossain. Jäbä kaipaa vähän kasarmin ulkopuolista elämään iltaisin. Käydään ehkä Itiksessä pöyrähtämässä, jos vapaat osuu hyvään aikaan. Tänään kotiutuu kasa II/12 saapumiserän porukkaa. Pikkasen laittaa kateeks. :D Joukossa esimerkiksi Will, joka tuli leijumaan mulle eilen. Hahah, no saahan ne leijua kun on 9kk takana päin. Itse odottelen omaa sotilastani vielä reilun puolisen vuotta! Tänään jäljellä 182 aamua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti