12.3.2013

Rippijuhlat 10.3.13

Aattelin nyt tehdä erillisen jutun sunnuntaisista juhlista. Kyseessä siis Luukaksen konffis ja rippijuhlat. Lähettiin Juuson kaa aamulla vähän vaille kybäksi Myrtsin kirkolle. Näytettiin molemmat ehkä enemmän siltä, että oltais menossa hautajaisiin. Mulla iski pitkästä aika myös vaatekriisi, vaikka olikin jo aikasemmin päättäny mitä laitan. Niillä mentiinkin sit lopulta. Oon aika ylpee, kun mulla ei oo ollu kauheita kriisejä tässä hetkeen! Juuso oli aika komistus kokonaan mustissa.




Luukas toimi kulkueessa ristinkantajana. Juhlapäivälle sattui kiva aurinkoinen sää ja valoa tulvi kauniisti sisään kirkon ikkunoista. Oli hassuu olla konffiksessa ihan vaan vieraana. En muista millon oon viimeks ollu. Siihen on niin tottunu, että on siellä töissä. Mulla tuli taas hinku lähtee leirille! Ehkä kesällä.


Messun jälkeen otettiin Luukaksesta kuvia. Mulla oli duunikamera messissä. Sillä oli aika kivaa räiskiä!


Myös äippä ja veikka pääs kuviin mukaan.

Rippijuhlat pidettiin jätkien faijan luona, niinkun Juuson lakkiaisetkin viime keväänä. 

Tarjolla oli kaikkia herkkuja. Voilepäkakkuja, karjalanpiirakoita, pieniä suolaisia ja täytekakkua. Se kakku oli ihan hyvää, vaikka mä en todellakaan oo mikään täytekakkujen ystävä. 

Juhlat meni kivasti aika pienellä porukalla. Näihin samoihin aikoihin oli myös mun rippijuhlat kahdeksan vuotta sitten, 5.3.2005. Juuson synttäripäivänä! Itseasiassa Juusonkin rippijuhlat oli näihin aikoihin viis vuotta sitten. Tässä yks mun rippikuvista samassa kirkossa.


Tuntuu kun tosta ei vielä olis montakaan vuotta... Onhan kahdeksan jo kuitenkin aika monta. Hassuu. Mulla jäi omalta riparilta ja konffiksesta kivat muistot. En mä varmaan muuten olis noissa kuvioissa näin kauaa mukana viihtyny. Tosiaan täytyy kattoo miten ens kesänä pääsis. Näillä näkyminen mulla olis heinäkuussa aika hyvin lomaa, mut täytyy kattoa miten Juuso esim saa vapaita ja et tehäänkö me sen kaa jotain. :)

Kiitoksia vaan kaikille kivoista rippikekkereista ja onnea Luukakselle naimaluvan saannista!

5 kommenttia:

  1. Mitä Juuson ja Luukaksen äiti tekee työkseen? Niin tutun näköinen. Sairaanhoitaja, kätilö kenties? Mieltä kalvaa kun en saa päähän missä hänet oon nähnyt! :D

    VastaaPoista
  2. Ihan tarkalleen en oo päässy Päivin töistä jyvälle, mutta jonkun sorttinen hoitaja naistenklinikalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, hauska sattuma. Muistin oikein, on meidän poikaa hoitanutkin osastolla. :)

      Poista
    2. ...meidänkin poika on muuten Luukas :D

      Poista
  3. hehe joo aika hauska sattuma :D

    VastaaPoista