6.3.2013

Synttäripäivä

Jeee eilinen meni kivasti! Töitten jälkeen treffasin Lotan Kampissa, kun sekin oli menossa Santiksen suntaan. Juha on ollu kohta kolme viikkoa putkeen kiinni... Kääk. Mentiin Lotan kaa yhtämatkaa Herttoniemeen, josta Lotta jatkoi sodeen. Mä treffasin Juuson Hertsikassa. Vapaat alko kerrankin (kun mä oon liikenteessä..) hyvin ja herra synttärisankari oli mestoilla ja kuuden maissa. Mentiin Itikseen ja käytiin synttäri Subeilla.


Mulla oli Juusolle pieni lahja. Mehän siis Juuson vanhempien kanssa hankittiin tolle jätkälle se iPhone, mut halusin vielä keksiä jotain pientä. Kortti ja "rahaa" pyöreitten vuosien verran. Pussukkahan on just Juuson värinen. :D Aika ihq.


Aika Itiksessä meni aika nopsaan. Suurin osa siitä meillä meni vessan ettimiseen ku puolet kauppakeskuksesta oli rempassa ja vessat kätevästi piilotettu johonkin. Mä en oo ikinä kauheesti tykänny koko mestasta. Se on ihan tyhmän muotonen, sellanen pitkulainen.




Ehdittiin vielä onneks käymään kahvilla. Mentiin Hesburgeriin. Juuso sanoi et Hesen valkosuklaakeksit on koukuttavia. En ollu koskaan maistanu. Olihan ne aika! Juuso sanoi myös et vois mennä intin jälkeen takas Heseen duuniin, ihan vaan niitten herkkujen keksien takia hahah...


Oli hassuu treffata jossain muualla kun sodessa. Tää oli eka kerta kun oltiin yhdessä Juuson vapailla saaren ulkopuolella. Puol ysin aikaan oli aika taas hyvästellä synttärisotilas. Juusbe hyppäs bussiin ja mä painelin metroon. Sattumalta myös Lotta tuli samalla metrolla. Kiva kun oli matkaseuraa. Ja kiitos Juusolle kivasti illasta. ♥ Onnittelut vielä! Jeeeee 20 veeeeee.

Mä menin hirveellä kiirellä kotiin tekemään ruokaa kun halusin olla sängyssä jo kybältä kun Iholla alkaa. Mun piti tehdä ruokaa täksi päiväksi. Tein sit näköjään koko loppuviikoksi ja vähän päälle. Hahahhaha. Onneks mua ei ällötä syödä samaa ruokaa monta päivää putkeen. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti