24.3.2013

Rento sunnuntai

Jee viikonloppu kohta ohi. Tänään oli mulla aika löysä päivä. Tai no kävin mä heti aamupäivästä salilla. Oli muuten kiva olla siihen aikaan treenaamassa pitkästä aikaa! Sen jälkeen en meinannu enää saada mitään tehtyä. Makoilen auringon paisteessa sohvalla ja bongailin yli lentäviä lentokoneita. Nukahdinkin siihen hetkeksi. Vasta iltapäivällä sain itteni siitä ylös ja siihen kuntoon, että pääsin lähtee ulos.


Lähdin Miran kanssa Myyrmanniin. Miran piti ettiä synttärilahjaa neljä vuotiaalle. Shoppailtiin vähän muutenkin ja käytiin mäkkärissä pikasesti syömässä kun mulla tuli kauhee nälkä. Otin jälleen lasten aterian. Nugeteilla, porkkanoilla ja mehulla. :D Miks mä aina syön noita nugetteja vaik ne onki must aika ällöjä. Kiitos Mad Cookin valistuksen. "Namnam".


Mira lähti synttäreille ja mä menin Viivin ja Nassen luokse. Toin mukanani vähän suklaata, jota meillä on kotona aika paljon. Kannatti shoppaa joulun jäleisistä herkkualeista. Hahah... Oli muuten hyviä!




Oli aika nätti auringonlasku. Oli ihan kiva kävellä kotiin kun ei ollu kovin kylmäkään. Oon oikeesti ilonen, että tää viikonloppu on ohi. Oli kyl ihan kivaa ja tänäänkin oli rentoo vaan lepäillä mut silti. Kova ikävä on ollu. Ei sellanen hysteriaikävä, mut tänäänkin olisin voinu tehä mitä vaan et olisin saanu Juuson siihen mun viereen sohvalle pötköttelee ja nauttii auringosta. Onneks ens viikko on tynkä. Juuso tulee jo torstaina himaan ja se on samalla myös viimenen työpäivä sillä viikolla, koska on pääsiäinen. Jee!

Kohta nukkumaan ja valmistautumaan tulevaan viikkoon. Toivottavasti se menee nopeesti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti