18.3.2013

Tolpilla ollaan

Jee maanantai kohta historiaa. Tuntui aikamoiselta seikkailulta kaikki liikkuminen, varsinkin töihin meno. Olin pikkusen pihalla ja erittäin hehkeen näköinen koko päivän. Toissä meni suht kivuttomasti, kun eihän siellä tarvii kun istua paikallaan. Sillon kun ei oo kuvauksia. Päivän ruokasaldoksi tuli kupillinen puuroa aamulla, puolikas kurkku, pari pähkinää ja ateriapatukka. Oli se edistystä eiliseen! Mä olin tänään vähän pitempään töissä. Päivän loppupuolella huomasin, että väri alkoi taas palautumaan mun kalpeeseen naamaan ja pikku nälkäkin alkoi kolkuttaa. Tulin kotiin seiskan jälkeen kotiin ja sain syötyy pikkupalan pizzaa. Jeejee!


Tää päivä meni ainakin nopeesti. Se on näinä aikoina aika jees, kun aina vaan odottaa viikonloppua. Tuntuu tavallaan vähän tyhmältä elää vaan viikonloppuja varten, mut se on nyt tätä aikaa. En oo koskaan ollu kauhee The Cure fani, mut tän hetken fiiliksiä kuvaa aika hyvin osa Friday, I'm in Loven sanoista. En tiiä millä mielellä ja mihin tilanteeseen tää biisi on oikeesti tehty, mut mulle tää kuvaa tätä hetkeä. Se on hauskaa miten monien biisien sanat saa helposti käännettyy jotenkin itteensä liittyväksi!

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love


Nyt nukkumaan. Oon aika poikki edelleen vaikka oonki nukkunu ihan hyvin. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti