23.3.2013

TJ 179

Niinhän siinä sitten kävi että Juuso joutu jäämään viikonlopuksi paratiisisaarelle... Mä oon pari päivää ryvennyt kauheessa ärsytyksessä ja ikävässä. Noitten komppanjalle ei pitänyt tulla yhtään virka-apua koko intin aikana, mut sitten nakki napsahti. Vaikka mua harmitti ja ärsytti ihan törkeesti, otin eilen tilaisuudesta kiinni ja lähdin mun duunikavereitten kanssa juhlimaan. Jos Juuso olis ollu kotona, en olis varmastikkaan lähtenyt. Mulla on menny muutamat duuniporukan kekkerit ihan ohi, kun oon mieluumin halunnu nysvätä Juuson kaa himassa.

Yks duunikaveri muutti hetki sitten uuteen kämppään ja eilen oli tuparit, jonne lähdettiin porukalla suoraan töistä perjantai skumppien saattelemana. Haettiin Juttutuvasta pizzaa ja juotiin Eemelin tekemää boolia. Ja vähän muutakin..... Myöhemmin illalla lähdettiin vielä baariin.


Mä olin aika tuiskeessa loppuvaiheessa ja päätin lähtee rymyymään kohti kotia. Tais olla joskus kahden jälkeen. Tänään aamulla olin aika hehkeen näkönen kun himaan tullessa olin vaan menny suoraan nukkumaan ilman mitään naamapesuja. Onneks Juuso ei ollu näkemässä, sen verran kauhistuttava ilmestys olin. Mulla oli kiva ilta, kiitos vaan kaikille mukana olleille!

Tää päivä on menny aika darraisissa metkeissä. Heräsin aamulla Juuson tekstariin, olin ihan sekaisin mikä päivä on ja miks en oo töissä. :D Päässä pyöri sen verran hyvin, että uskalsin nousta vasta paljon myöhemmin. Aamu meni Juuson kanssa puhelimessa, kun niillä oli siellä vähän löysempää.

Alkuiltapäivästä olin saanu itteni taas vähän freesimpään kuntoon ja valmiiks lähtemään stadia kohti.


Menin käymään Tavastialla levymessuilla. Harmitti vähän kun meijän piti Juuson kanssa mennä sinne yhessä, mut nyt meninkin sattuneista syistä yksin. En saanu muitakaan sit lähtee messiin. Oli kyl ihan hyvä sit et menin yksin ja oon vielä tyttö, pääsin ilmaseks sisään. Jeejee. :D


Ettimiäni levyjä ei löytynyt mut pari heräteostosta tarttu messiin. Vajaa pari tuntia kiertelin ja lähdin sitten treffaamaan mamin. Käytiin yhessä syömässä. Haluttiin mennä hyödyntämään Cityn tarjousta. Aluks näytti huonolta, kun moni paikka oli ihan tupaten täynnä mut sit päädyttiin Santa Fé:hen, jossa tarjouksessa oli burritot. Mami otti vegeburriton ja mä lihaisen.



Yhessä vaiheessa tuolla tuli käytyä enemmänkin syömässä, mut nyt on ollu pitkä tauko. Burritot oli jees! Ja masu tuli aika täyteen. Teki ihan hyvää syödä tollasta ruokaa darrapäivänä. Pyörittiin mamin kanssa vielä hetki yhessä, mut sit jatkettiin omille teille. Mä lähin matkaamaan Santahaminaan.


Juusolla alkoi vapaat tänään tosi hyvissä ajoin. Alkuun ei edes oltu sovittu, että menisin moikkaamaan viikonloppuna mut aamulla päätettiin että olis kiva nähdä tänään. Koska Juusolla oli tosiaan se virka-apu niin ei päästy käymään saaren ulkopuolella, joten mä menin sodeen. Juuso vähän naureskeli mun darrailulle.



Ehittiin hyvin olla yhdessä. Juuson piti vaan tunnin välein käydä ilmottautumassa päivystäjälle, mut siihen ei menny kun pari minuuttia. Se ilmottautuminen kuuluu tohon virka-apuun. Puol ysin aikaan mun piti lähtee kotiin.

Nyt oon vihdoin himassa ja ihan poikki. Darppi on vähän helpottanu, mut vienu voimat kokonaan haha. Pitää mennä siis nukkumaan. Huomenna yritän taas pienen tauon jälkeen salille. Oli kiva pitää vähän taukoa ja puuhailla muutakin. Nyt taas lähtee toivottavasti kivasti käyntiin. Kumpa nää päivät menis nopeesti. En millään jaksais odottaa, et Juusbe tulee himaan. Onneks se tapahtuu ens viikolla jo torstaina, mut on siihenkin vielä liian monta aamua. Vaikka päästääkin yleensä ihan hyvin näkemään myös viikon aikana, mut on se vaan niin eri juttu kun pääsee olemaan yhessä kotona.

Tänään pyörähdettiin uusille kymmenille aamujen kanssa. TJ 179.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti