27.3.2013

Keväistä aurinkoa

Mulla on nyt jotenkin kirjotusinto kateissa. Hetkellisesti, koska tiedän kyllä syyn. Tällä hetkellä mielessä ei liiku mitään muuta kun se, että kohta Juusbe tulee himaan. Kun viiden päivän erossa olo muuttuikin kahdeksi viikoksi, alkaa nyt olla jo aikamoiset fiilikset. Tiedossa vielä pari päivää pitemmät vapaat. Tavallaan mua ärsyttää, kun nää mun postaukset on pääosin sellasta "yhyy mul on ikävä" juttua, mut minkäs teet. Aina oon aina kirjottanu tätä blogia mun elämässä tapahtuvista jutuista ja tällä hetkellä tollaset jutut on vaan just sitä. Toki välissä voi olla muutakin, mut tällä mennään varmaan vielä nää seuraavat puol vuotta.

Kävin eilen viemässä Santikseen Juuson pyytämiä juttuja. On alkanu kaipaamaan aurinkolaseja, kun on niin valoisaa päivisin. Lumi vielä buustaa sitä ja tulee kuulemma hedari. Santiksen portin ranta on aika siistin näkönen tällä hetkellä. Vielä siistimmältä se näyttää kun lumen tilalla aaltoisee meri!



Hengattiin jokunen tunti taas sodessa. Se vaan voimisti hinkua saada jäbä kotiin. Pari työpäivää olis vielä.


Mulla on onneks töissä aika paljon hommaa. Itseasiassa niinkin paljon, että pientä stressiä pukkaa! Parina viikkona on lyhyemmät työviikot, joka pikkusen aiheuttaa kiirettä. Pää kylmäksi vaan ja raivotaittamaan. Huominen vielä painetaan täysii ja sitten pääsee hetkeks lepäämään. Kun seuraavan kerran meen töihin, mulla alkaa vakkarisoppari jeejee!

Perjantaina on tiedossa kauan ootettu keikka! Helloween ja Gamma Ray Circuksessa. Uujeah.

2 kommenttia: