30.3.2013

Hellish Rock Tour 2013!

Nyt on Juusbe taas lomilla ja elämä hymyilee hetkellisesti! Pitkiä vapaita vietetään molemmat. Juuso tuli himaan jo torstaina. Katottiin uusin Twilight ja oltiin vaan. Eilen, pitkänä perjantaina, oli aika paljon hommaa. Aamu meni löysäillessä himassa, mut heti aamupäivällä täytyi jo alkaa laittautumaan illan rientoja varten. Mä kärsin vähän vaatekriisistä, mut lopulta onnistuin löytämään jotain päälle laitettavaa myllättyäni koko helvetin (meijän vaatehuoneen) ylösalaisin. Voi että ku ärsyttää noi kriisit...



Mentiin Mikon luokse, kun Mikon äiti pyys meijät laittamaan sushia. Mä toimin kokkina. Olin tehny riisin jo valmiiks himassa, että se kerkeks vähän jäähtyä. Paikanpäälle jäi vaan täytteiden leikkaus ja itse rullaaminen. Mikko söi ekaa kertaa sushia ja otti jopa lisää vaik tais ekaks ollakin vähän ennakkoluulonen.



Syömisen jälkeen alettiin fiilistelee illan keikkaa ja vähän aloteltiin. Myös Lotta ja Juha tuli pikasesti piipahtamaan. Hirveen kauaa et keretty istuu iltaa kun alettiin tekee lähtöö keskustaan päin.



Kun päästiin stadiin, käytiin Kittysissä yksillä. Mä en olis malttanu kauheesti olla siellä kun halusin jo keikalle. Aika kauan tota Gamma Rayta tuli odotettua. Helloween on nähty jo jokusen kerran. Mä itseasiassa olin edellisellä Hellish rock tourilla vuonna 2007, mut sillon olin kattomassa vaan Helloweenia, kun ei vielä kunnolla tienny Gamma Rayta. Ärsyttää. :D Nyt asia oli jo toisin.

Keikka oli loppuunmyyty ja porukkaa oli paljon. Mä menin Gamma Rayn aikaan nurin muutamaan otteeseen ja sain vähä kyhmuu ohimoon, kun näköjään myös tollasilta "aikuisten" keikoilta löytyy törkeitä perseilijöitä...... Se vähän latisti fiilista, kun must on noloo tulla mukiloiduks, mut onneks fiilis jatku nopeesti sen jälkeen.






Gamma Ray oli tosi jees! Monta törkeen hyvää biisiä jäi puuttumaan. Gamma Raylla on se aika jännää, et niillä ei oikein oo sellasia hittibiisejä, joita on "pakko" soittaa joka keikalla. Sen takia settilistoilla voi olla mitä vaan ja kun kaikki biisit toimii, jää aina jotain puuttumaan. Helloween oli kans jees. Niillä on paljon hittejä, jota soitetaan aina keikoilla mut nyt oli mukavaa kun tuli vähän erilainen setti. Aika paljon uuden levyn biisejä, mut myös vanhoja ja pari kivaa ylläriä.

Kummallakaan keikalla ei pahemmin tarttenu tulppia. Kun on tän pitunen ku mä ja kun yleisö koostuu lähinnä isohkoista äijistä, ääni vaimenee aika kivasti siellä mun ja Juuson tasolla. Oli muuten hauskaa kerrankin, ku joutu keikkojen välissä käydä vessassa, niin ei pahemmin tarvinnu jonotella. Kun se yleisö oli tosiaan vähän miespainotteinen, oli niitten vessaan kauhee jono vaikka usein on just toisin päin. Hähähhhähä!

Keikan jälkeen tultiin suoraan himaan. Oli aluks puhetta, että lähdettäin porukalla jonnekkin jatkaa, mut niinkun lähes aina keikkojen jälkeen, on niin poikki et haluu vaan suoraan himaan nukkuu. :D Siitä tietää, et on ollu hyvä keikka!


2 kommenttia:

  1. Vaikka oot tosi erityylinen (esim. pukeutumiselta ja musiikkimaulta) kun mä, niin silti nää sun postaukset on mielenkiintosia ja näitä on aina kiva lukea! :)

    VastaaPoista