4.1.2012

Holmassa

Terkut Holmasta, isosleiriltä! Ollaan täällä perjantaihin asti. Olin täällä tasan 7 vuotta sitten riparilla ite. Joululomaripari. Se oli hauskaa aikaa. Sen jälkeen oon ollu täällä monesti. Myös ennen riparii olin käyny pari kertaa leirikoulussa 12 vuotiaana.



Tää päivä on ainakin ollu ihan jees. On nää jutut kyllä kauheesti muuttunu siitä, ku oon tullu ite ekaa kertaa isosleireille. Niistä aijoista ei oo oikeestaan enää ketään tuttuja näissä kuvioissa messissä.



Oon vähä yrittäny harjotella Juuson kameran käyttöö ku omasta on obiska rikki. Ei Canon tunnu enää niin ufolta ku aluks. Nyt täytyis varmaan mennä nukkumaaan, et jaksaa huomenna olla messissä kaikissa jutuissa. Ei kyl ihan kauheesti väsytä ku nyt vapailla on tullu nukuttuu niin pitkään. Täytyy yrittää. Öitääää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti