22.1.2012

Tukka

Mun tukasta on taas vaihteeks kadonnu kaikki pienikin muoto mitä siinä on ollu. Ku mun otsatukka oli kasvanu yli pitkät ja sen laitto sivuun, näytti se ihan kivalta, mut nyt sekin oli jo kasvanu ihan perseelleen. Mulla meni hermo ja otin sakset käteen. Tadaa, taas näin.


Kaunis ite leikattu... Heheh. Perus. Tällä mennään taas jonkun aikaa.

En päässykkään tänään salilla. Päivällä alko tuntuu vähän oudolta, niska meni jumiin, nivelii, selkää ja päätä alko särkee ja tuli kylmä. Oon varmaan tulossa kipeeks, voi olla et huomen joutuu taas menee jonottaa saikkuu terveysasemalle. Noouuu. Päätin jättää sit bodailut väliin, ku en meinannu jaksaa lähtee uloskaan. Käytiin äänestämässä.

Ku Juuso meni soittaa, mä lähin Viivin kaa moikkaamaan ukkia. Käytiin vähän raivaamassa ukin pihaa lumesta, vaikka ei kuulemma vielä olis ollu pakollista. Sen jälkeen ukki tarjos meille suklaata, istuttiin hetkeks alas jutskailemaan. Nyt oon taas kotona. Katson vaalijuttuja. Mulla on omat mielipiteeni noista ehdokkaista, jätän ne kyllä sanomatta, ainakin täällä! Ukin kanssa oli kiva jutella tästä aiheesta.

Kohta Juuso tulee kotiin ja sit leffa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti