24.1.2012

Talvi + auto + minä

Voevoeee... Talvi on ihan kivaa, autoilu on ihan kivaa, mut se yhessä ei aina oo kauheen kivaa. Tai ei siinä ite ajamissa yleensä mitään ongelmaa oo, mut sit ku pitäis saada auto parkkiin ahtaalle parkkikselle. Ja sitten otetaan vielä huomioon, mun parkkeeraus taidot. Oon kyllä kehittyny täs vuoden aikana ihan kivasti (kiitos pakollisen työpaikalla ajamisen), mut äääääh ei tosta parkkeeraamisesta tuu sohjossa kauheesti mitään. Se parkkis missä pidetään autoo, sillon harvoin ku meillä sellanen on, on tosi huonossa kunnossa viel kaiken lisäks.


Oon kyl tosi kiitollinen, et meillä on ollu auto aika pitkään nyt käytössä. Itseasiassa muutamien päivien ajan meillä oli kaks autoo. :D Juuson äitee ja sen miekkonen oli Thaimaassa reilu kaks viikkoo ja saatiin pikkunen Wolkswagen Polo käyttöön. Sillä oli hassu ajaa ku se on niin pikkunen. Oon tottunu vähän kookkaampiin autoihin. Kentällä ajan pakuu ja meijän perheellä on Toyota avensis verso. Sillä ajoin tänään, kun kävin hakemassa pari Thaimaanmatkaajaa kentältä.


Meijän faija on tällä hetkellä Hong Kongissa ja nyt meillä on ollu perjantaista asti isompi auto. Sitä pikku Polosta oli vähän helpompi parkkeerata. Tänään pitää vielä lähtee säätää ison auton kaa, vaikka melkein vannoin jo ittelleni, ku tulin kenttäreissulta myrtyneellä naamalla, et en aja enää tänään mihinkään. Auto jäi vammasesti parkkikselle, toivottavasti saan sen sieltä vielä pois... Yhyyy. Mennään kohta Juusben kaa moikkaamaan niitä Thaikkumatkailijoita ja kuuntelee matkajuttuja.

Kohta taas nainen ratissa, varokaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti