7.1.2012

Inttijätkiä

Tultiin eilen holmasta ennen kymmentä Myrtsin kirkolle messuun. Meijät bongattiin töllöstä, kamera kuvas kivasti mlekin koko ajan mun ja Juuson takaraivoo. :D Päivällä mulla oli kauhee väsymys ku edellisen yön unet oli jääny lyhyeks. Olin kiukkunen enkä meinannu saada mitään aikaseks. Mun lapsuuden kaveri Mandi oli tulossa meille iltapäivällä. Tein salaattia ja tarjosin yhet juomat. Katteltiin meijän vanhoja luokkakuvia. Meijän 10 vuotta sitten sovittu luokkatapaaminen on tänä syksynä.


Itelleni ostin ruokajuomaksi Kartanon Satokauden omena siiderin. Olin jo pitkään ajatellu, et se on varmaan hyvää ja nyt sitten nappasin sen meijän lähi Ässästä messiin. Hyvää se olikin!


Mandi lähti vähän ennen seiskaa omille teilleen, koska mulla ja Juusollaki oli menoa. Kiitos Mandille käynnistä, oli mukavata. :) Hengattiin vielä jonkun aikaa himassa ja otettiin toiset juomat. Oltiin menossa juhlimaan inttipoikia. Osa kavereista on lähössä palvelukseen maanantaina ja osa tuli eilen siviiliin.


Lähettiin kasin jälkeen kävelee Myrtsiin Saran ja Niken luokse. Siellä oli ihan hyvin porukkaa. Esa ei päässy paikalle vaikka sitäkin oltais juhlittu, ku sekin lähtee maanantaina. Mirokin tuli jossain vaiheessa, se pääs eilen pois intistä. Heti pääs juhlimaan. :D




Oltiin Miron kaa sitämieltä et oltais voitu olla vaikka koko ilta Saran ja Niken luona, mut jossain vaiheessa lähettiin kuitenki baariin. Ja kuinka ollakkaan mentiin Redariin, siellä oli häppäri. Kuvia loppuillasta ei oo koska unohin kameran Saralle ja Nikille... Ehkä ihan hyvä. Dondossa oli vaihteeks hullusti tuttuja ja juomaa kulu ihan kiitettävästi. Oltiin pilkkuun asti...

Sen jälkeen käytiin vielä Liesigrillillä hakemassa ranskalaisia ja mentiin hetkeks takas Saralle ja Nikille. En tiiä mihin asti muut siel oli mut me lähettiin Juuson kaa joskun viiden maissa, ku alko väsyttää niin hullusti. Tultiin kotiin, rojahdin sängylle ja nukahin samantien. Mulla oli vielä kaikki meikit naamassa ja vaatteet päällä. Juuso joutu TAAS pistää mut kunnolla nukkumaan, ku musta ei näköjään ollu siihen heheh. Aamulla peilistä katto kauniin sotkunen ilmestys.


Tai siis "aamulla". Kello oli vähän vajaa kaks ku herättiin, hups. Ulkona oli tosi nätti sää, harmi et se meni nyt vähän ohi. No tuli ainaki nukuttuu ihan hyvin, ku yleensä kemuilun jälkeen herää tosi aikasin ja väsyneenä. Nyt on ihan hyvä olo.


Nyt aurinko on jo laskussa. Ollaan tästä kohta lähössä mun porukoitten luo viettä iltaa hauskallla teemalla. Sitä lisää myöhmmin varmaanki. Sinne tulee myös yhet perhetutut. Täytyy vaan ensin saada "aamukahvit" juotuu. :D 

Onnea kaikille eilen kotiutuneille ja jaksamista kaikille maanantaina lähteville! Jaksamista myös inttileskiksi jääville. Mullakin se on edessä, mutta vasta vuoden päästä ku mulla on tommonen juniori<3

2 kommenttia: