31.1.2012

Vuosipäivä

Pita & Sodexo 1 veee! Kylmänä tammikuisena aamuna tasan vuosi sitten alotin työt lentokonesiivoojana. Tänään kylmänä tammikuisena aamuna olen edelleen siellä. :D Tosin mulla on päivävuoro. Juhlistan siis vuosipäivääni menemällä tänään töihin.


Tää on mun ennätys olla yhtä pitkään samassa työpaikassa. Tosin ihan kauheesti mulla ei oo työkokemusta muutenkaan takana. Vantaankosken srk:n Olkakahvilan pitäjänä olin kyl kaks vuotta, mut en laske sitä samanlaiseks työks, vaikka siitä palkkaa sainkin. Edellinen nykyseen työhön jotenki verrattava oli Kaivokselan McDonalsin kassa, vuonna 2008. Viihdyin siellä huimat 3kk. Oli kauheeta. Työkaverit oli jees, mut kaikki muu aika perseestä. Myös siitä tulee kohta vuos ku menin Citylle ekan kerran freelanceriks.

Mäkkiä en kauheesti lähe suosittelee kellekkään, vaikka monet (myös mun kavereista) on ollu aikoinaan ollu Mäkissä pitkään ja diggaillu siitä. Sodexoa sen sijaan voin suositella kaikille ketkä haluu tehä jotain töitä, eikä karta fyysistä hommaa. Palkka on parempi ku mäkissä ja kunto pysyy itestään hyvänä ku sykkii koneesta koneeseen. Pääsee myös tutustuu lentokentän elämään!

2 kommenttia:

  1. Paljon saat palkkaa?
    -huomenna työhaastatteluun menevö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi tää varmaan tulee vähän myöhässä :D Sodexolta sain suunnilleen 10e tunnilta.

      Poista