27.1.2012

Taas wanhaa

Tästä aiheesta on varmaa tullu postailtuu jo aika monta kertaa, mut ei voi mitään, kun taas lähestyy helmikuu ja Wanhojen tanssit! Ei voi olla kattomatta omia tanssikuvia ja muistelematta kuin siistii oli. Meen taas tänäkin vuonna kattomaan Vaskivuoren tansseja, siellä taitaa pyörähdellä jälleen muutama tuttu.


Haluisin tanssii uudestaan! Tai ehkä mieluuminki haluisin päästä käyttämään tota mekkoa taas uudestaan. Oli se mulla omissa valmistujaisissa, mut ei just tollasena, alushamosineen, käsineineen ja rusetteineen. Mekko oli just mun näkönen, en halunnu mitään ihan uutta uhkeeta iltapukua, jota monilla oli, vaan halusin jotain mikä sopii mun tyyliin. Eipä mulla olis ollu varaakaan laittaa 300e sellaseen wanhojantanssipukuun, jota monilla oli.




Back in 50's. Tässä on mekkomalli, joka on mun mielestä ainoo, joka oikeesti sopii mulle! Voisin hankkia noita Vivien of Hollowayn mekkoja lisää. Ja varmaan hankinkin, mulla on lahjakortti Garagelandiin, joka niitä myy. Mekko on just oikeesta kohasta tiukka, vyötäröstä. Vois kyllä olla vielä vähän tiukempi, mut pienemmästä koosta tissit tursuu tosi kauniisti. :D Ainoo mikä noissa mekoissa vähän mättää, on liian pitkä toi niskantaakse menevä juttu, ku se jää roikkuu vähän tyhmästi. Tässä mekossa Viivi kyl vähän lyhens sitä.

Samoin ainkoihin Wanhojen kanssa on myös penkkarit! Jeejee, pääsen jeesaa Juusoo sen pukeutumisen kanssa. Vaskiksen penkkariteemana on kasari. Eihän siihen oo enää ku muutama viikko. Rekka-ajelu oli lapsena mulle wanhojentanssien lisäks sellanen juttu jonka halusin kokee, aattelin aina itteni heittelemässä karkkia ihmisille. Oli vähän haikeeta kattoo, ku vanhat luokkalaiset vilkutteli mulle rekkojen kyydistä. Toivottavasti tänä vuonna ei oo ihan niin kylmä ku viimevuonna. Kaverit oli melkein palentunu sinne ajelulle, ku oli joku -20!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti