14.2.2013

Jatkuu

Kolme päivää saikkua takana... Töihin piti mennä mut pari vielä edessä. Eilen illalla alko taas kuume nousemaan, vaikka päivällä olo olikin ihan ookoo jo. Yö meni ihan plörinäks kun en saanu nukuttua kauheen kurkkukivun takia. Nyt muuten väsyttää aika kiitettävästi. Tänä aamuna menin uudestaan lääkäriin. Tällä kertaa kävin Myyrmäen Mehiläisessä. Vähän meni rahaa, mut ainakin sain kaikki kivasti samasta osotteesta ilman odotteluja. Yleensä käyn näissä asioissa kunnallisella mut nyt aattelin testaa.


Vanhempi näislääkäri (oli muuten super mukava) kauhisteli mun kurkkua kun se oli niin törkeen näkönen, ei kuulemma ihme jos sattuu. Kaulan rauhasetkin oli aika turvoksissa. Kuumetta ei taas ollu paljoo, ei mulla yleensä aamulla ookkaan kun oon kipeenä. Vähän yli 37 kuitenkin. Testattiin että onko angiina. Ei ollut.


Nyt on liikkeellä kolmea eri viruksen aiheuttamaa tautia ja influenssaa. Mulla on kuulemma luultavasti ollu muutamakin niistä, kun oon ollu niin pitkään kipeenä. Jokaiselle viikolle yksi. ;) Niihin ei oo lääkkeitä, lepoa ja buranaa naamaan vaan. Lääkäri kirjotti mulle 1g panadolia ja 800mg buranaa yhteiskäyttöön. Wou. Niillä mennään siis ja toivotaan et loppuviikosta oon terve.

Mua ärsyttää ja ahdistaa nyt tosi paljon. Tänään on se Juuson vala. Mun täytyisi miettiä et mikä nyt on tärkeintä. Mun lepo ja tervehtyminen vai se, että nään sen valan. Molemmat on tärkeitä. En haluis riskeeraa omaa terveyttäni, mut toi valahomma on myös mulle tosi tärkee. Se on vähä sellanen once in a lifetime juttu... Eli en kyllä todellakaan haluu missata sitä. Vetäydyn sängyn pohjalle ennen sitä ja sit otan droppia ja lähden matkaan. Kyydityksen kuitenkin kulkee ovelta ovelle, eikä tarvii lähtee julkisilla kikkailee. Huono omatunto mulle kyllä tulee kun meen sinne vaikka oon saikulla. Mut mulla tulis myös jälkeenpäin huono fiilis, jos jätän menemättä. Nyt on aivot aika solmussa. Pokémonit pyörimään ja lepii.

Abit hoi! Pitäkää hauska penkkaripäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti