23.2.2013

Kuva-artesaanit koolla

Viikonloppu! Jeejee. Kulunut viikko duunissa meni kokonaisuudessaan aika kivasti. Nyt eletään vähän hiljaisempia aikoja, mut kyllä mukaan mahtu esimerkiksi muutamat kuvaukset, jotka mä sain hoidettavaksi. Eilen ilmestyi mun taittama lehti Talouselämän välissä. Kääk, en oo vielä nähny painettua versioo.

Lähdin töistä vähän ennen viittä ja painelin suoraan Hakaniemen mäkkäriin hahah. Mulla oli ihan törkee nälkä, enkä siihen hätään keksiny mitään muutakaan. :D Kun olin raivosyönyt mun neljä nugettia, treffasin Jonin Hakaniemen Alkossa, jossa tehtiin ostokset iltaa varten. Matka jatkui Nikon luokse Viidennelle linjalle.



Oltiin Jonin ja Nikon kaa amiksessa samalla luokalla kolme vuotta. Ollaan siis kuva-artesaaneja kaikki. Meijän luokalta hirveen moni ei oo työllistyny meidän alan hommissa, mut me kaikk kolme ollaan. Oli ihan hauska jutskailla työjuttuja, kun seura on sellasta jotka puhuu samaa kieltä. :D Joni on game artist, eli suunnittelee pelejä älypuhelimille ja tableteille. Niko on tällä hetkellä friikkuna ja tekee hommia muutamille eri firmoille. Niko tekee sivubisneksenä myös tatskoja. Puhuttiin vähän inkin hakkaamisesta munkin ihoon. ;)



Ilta meni lepposissa merkeissä muutamien sidukoiden siivittämänä. Ei lähdetty mihinkään baariin, oltiin vaan Nikolla. Mä olin ollu koko päivän ihan über väsähtäny, joten aloin tekee lähtöö jo puolen yön aikaan. Jonikin lähti vähän mun jälkeen. Oli tosi mukavaa, tattista vaan jätkille. Täytyy ehkä yrittää nähä vähä useemmin. :D

Kiitos mun uuden luurin ja reittiopas sovelluksen, mä lähdin kokeilemaan toisenlaista tapaa mennä himaan. Yleensä kun lähen stadista, meen tietenkin junalla. Nyt kun oltiin Kallion suunnilla, reittiopas ehdotti mulle bussia Jumbon huudeille ja sieltä toista bussia himaan. Toimi aika kätevästi! Kun tulin kotiin, menin suoraan nukkumaan. Ärsytti vähän kun heräsin jo vähän yli 6... :D Vähän sen jälkeen Juusolta tuli kiva aamuviesti, joka piristi kivasti. Sain onneks nukuttua sen jälkeen vielä muutaman tunnin. Tän päivän suunnitelmat on vielä vähän auki. Katotaan mitä päivä tuo tullessaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti