10.2.2013

La & Su

Taas alkaa olla viikonloppu takana ja mä oon yksin kotona. Paska fiilis, ei voi muuta sanoa. Viikonloppu oli kuitenkin ihan kiva. Eilen oli vähän darranen fiilis... Lähdettiin alkuiltapäivästä ostamaan mulle uutta luuria. Muutaminen kauppojen ja pitkän odottelun jälkeen saatiin mulle iPhone Jumbon elisa shopitista. Päivitettiin samalla mun liittymää. Shoppailun jälkeen lähdettiin saunomaan Kivistöön.




Syötiin myös hyviä tortilloja. Tuntu et lauantai meni ihan liian nopeesti. Yhtäkkii olikin jo ilta ja mentiin tosi väsyneinä nukkumaan. Tänään aamulla mulla oli tosi huono olo... Luulin et olin jo tervehtymässä mut näköjään en. Kurkku pahemmassa kunnossa kun aijemmin ja nenäkin alkoi mennä vähän tukkoon. Lähdettiin kuitenkin käymään Tikkurilassa levymessuilla Mikon, Miron ja Tuomaksen kanssa.



Ei ollu kovin kummoset messut Vernissassa. Juuso löys kuitenkin yhen levyn, joka oli aika jees. Helloweenin Dark riden japsiversion. Messujen jälkeen käytiin hoitamassa ruokaostoksia, hengattiin hetki himassa ja sen jälkeen Louhelaan mun porukoiden luokse laskiastunnelmissa. Alkuruuaksi oli hernekkeittoa, pääruokana savulohitäytteisiä lettuja ja jälkkäriksi tietenkin laskiaspullaa.





Louhelassa oltiin siihen asti kun Juuson piti lähteen takas Santikseen. Surkeissa tunnelmissa viimeset hetket taas meni. Miks musta tuntuu, et tää menee vaan taas vaikeemmaks? Aluks oli ihan hyvä fiilis kun tiiän et Juuso pääsee jo torstaina veke, mut jostain se kavala kökkö fiilis taas tunki... Silmät on taas ihan turvoksissa kaikesta nyyhkyttelystä.

Nyt mua myös ärsyttää se et mulla jyllää kova kuume eli on siis myös fyysisesti tosi huono olla. En oo hetkeen ollu näin kipee. Huomenna meen lääkäriin. Tää sairastelu on kuitenki kestäny jo kaks viikkoa ja nyt taas alkaa tulee pahemmaks. Ei hyvä. Mua pelottaa mennä nukkumaan kun se on kovassa kuumessa tosi ahdistavaa. Otin pari tuntia sit buranaa, mut tuntuu et ei vieläkään auta. Sais tää sairastelu mennä jo ohi...

Ps. Tein tunnarit Instagramiin. Jos joku haluu käydä tsekkaamassa niin löytyy nimikerkillä pietainka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti