19.2.2013

Maanantai

Eilen oli taas aika palata sorvin ääreen. Herätyskello soi 6.24. Kyllä, se on minuutilleen tarkkaa. Mähän voisin herää oikeesti vaikka seiskalta tai jälkeen, syödä nopee ja lähtee mut musta on kiva varata aamulla kunnolla aikaa. Ei toi aikasin herääminen edes tunnu usein kovin pahalta. Välillä oon heränny myös kuudelta ja käyny aamulenkillä ennen aamupalaa pikasesti. Nyt en oo viittiny näitten kaikenmaailman sairasteluitten takia.


Oli kiva huomata, et kun lähdin ovesta ulos, oli jo ihan valoisaa! Ihmeitä tapahtuu viikon aikana kun on poissa. Aurinko nousee jo vähän ennen kasia. Nykysin se myös laskee vasta sen jälkeen kun pääsee töistä. Pikkuhiljaa mennään kohti kevättäääääää! Sais tulla jo nopeesti.


Aamulla oli kiva junasäätö... Yks juna oli kokonaan peruttu ja seuraava 15min myöhässä. Kivakiva... Vähän ärsytti kun olin ollu viikon saikulla ja kun tuun duuniin, oon myöhässä. Onneks mulla ei oo ihan minuutilleen toi työaika. Duunipäivä meni aika leppoisasti, eikä ollut mitään ihan kauheeta maanantaifiilistä. Lähettiin jopa vähän aikasemmin himaan.


Heheh, vitsi mua nolottaa tää seuraava juttu. Mä lähdin eilen ostamaan meille uusia verhoja. Piti käydä hakemassa ne Ruoholahden sittarista, kun siellä niitä oli ollu vaikka kuinka paljon viikko sitten. No kuinka ollakkaan, ne oli kaikki menny ja poistunu myynnistä kokonaan. JES. Mielessäni hiljaa kiroillen kävelin kaupasta ulos ja mietin et mistäs mä nyt ne saan. Tarkotus oli siis ostaa Vallilan kelohonka kuosiset verhot. Meillä on jo sellaset, mut aattelin et vaaleempi beige sopisi paremmin kun ne tummat jotka on.

Lähin kokeileen onneeni Myyrmanniin. Tadaaaaa, siellä niitä oli vaikka ei oo ennen ollut. Olin ihan fiilareissa ja menin himaan ripustamaan niitä vanhojen tilalle. Sain ne paikalleen, kattelin niitä hetken ja tajusin et eihän ne sovi yhtään. :DDD Teki meijän pikkusesta kopperosta tosi sekavan näkösen, eikä se beige väri näyttänyt yhtään hyvältä!! Hahah... Ne näytti ihan keltaselta, enkä mä tykkää niin isosta väriläiskästä täällä meillä. Vehot näytti siinä paketissa ihan erilaisesta.

Pienen panikoimisen jälkeen taittelin ne takas paketteihinsa ja lähdin kokeileen onneani saako niitä enää palautettua. Paketit oli kuitenkin avattu, eikä ne ollu enää "myyntikelpoiset". Vein ne katottavaksi ja sain palautettua. Oli kuulemma niin nätisti laitettu takas. :) Vähänkö nolottaa......... Nyt ikkunalla roikkuu vanhat kuitenkin ihan hyväksi havaitut ja tutut turvalliset verhot. Hyvä Pita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti