4.2.2013

Tj 226

Tänään on tasan kk siitä kun Juuso asteli armeijaan. Tähän olis kiva sanoo, et ompas menny nopeesti. En todellakaan allekirjoita! Niin hidaskulkuinen tammikuu et huh. Onneks nyt ollaan helmikuun puolella. Tammikuu on mun mielestä muutenkin vuoden tyhmin kuukausi ja tää inttileskeys on vaan voimistanu sitä fiilistä.

Tässä mennään nyt. Suoritettu 88.6%, jäljellä on aamuina 226, kuukausina 7,5 ja viikkoina 32,2.


Ootan sitä et aamuja on "enää" 150. Sit voi alkaa laskee Pokémoneja! Saa tästäkin jotain hauskaa. Onhan niitä Pokémoneja nykyisin paljon enemmänkin, mut ne ei mun mielestä oo niin true. ;) Terveisin  ex-pokemonkouluttaja hahahah... Mun suosikki on tietenkin nro 25!


Toivottavasti aamut ei tosta ainakaan enää lisäänny. Vieläkään ei oo tullu varmaa tietoa mihin noi alokkaat laitetaan. Siitä en tietty pistä pahakseni, jos Juuso tuleekin jo kesällä reserviin, mut tuskimpa vaan kun ei siellä oo oikein mitään kiinnostavia hommia. Nassella kävi niin, et sille ilmotettiin et se on 6kk. Viivi oli jo huokassu helpotuksesta, mut sit seuraavana päivänä se laitettiinki kuskiks ja sit se oli vuoden. Toivottavasti ei näin...

4 kommenttia:

  1. Tänään on 4 viikkoa 1/13 saapumiserän palvelukseen astumisesta, ei kuukautta. Kuukaus on vasta torstaina menny. Anteeks oli pakko n**sii pilkkuu :D Ettehän te käytännössä voi varmaks vielä sanoo selviikö Juuso 7,5 kuukaudella.

    VastaaPoista
  2. Sitähän mä tossa vähän yritin sanoakin, et mikään ei oo vielä varmaa! Toiveissa vaan et tolla mennään. :) Aina pitää myös varautuu pahimpaan.

    No oli kyl vähän pilkun viilaamista. :D Neljää viikkoa mä tarkotin, mut mulle se on vähä niinku kk vaikka ei virallisesti ookkaan. U know :D

    VastaaPoista
  3. Täällä taas on tää eka kuukausi mennyt ihan hujauksessa! ei se helppoa ole ollut, mutta nopeasti on mennyt :o Muistan niin selvästi, kun saatoin kullan sinne portille, ihan ku se olis ollu eilen!

    Kuulostaapa hyvältä toi 226!! Meillä se on 317 lähes sataprosenttisen varmasti :( Mutta ei sille voi minkään, oon ylpeä mun miehestä, ja kyllä tän kestää ku rakastaa. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl hyvä jos on tuntunu et on menny nopeesti. :)
      Kohtahan se kai selviää, et mikä on lopullinen aamujen määrä! Mä tosiaan toivon, että pääsee syyskuussa pois, mut eihän sille mitään sit voi jos pidemmäks menee...

      Poista