21.5.2010

Blame it on the love of rock & roll

En mee tänään kouluun. Ihan turhaa ois jos menisin, ku tänään siellä ei oo sellasia maikkoja, joilta voisin kysyy rästihommista. Aattelin kohta mennä salille, jonka jälkeen ottamaan arskaa hetkeks. Pitää vaan vielä vähän venailla, ku söin vasta äsken aamupalaa. Ei tuu sit paha olo ku bodaa. Söin aamupalas sitä mitä aina. Raejuustoo, omppuu, gojimarjoja, macaa, raakakaakaota ja vähän jugurttii.


Näyttää ehkä vähän oksennukselta tai joltain muulta ei niin hyvältä, mut on jees! Sekotan noi kaikki aineet vaan keskenään ja syön. Tällä kertaa laitoin myös ihan skidisti myslii. Vaikka toi määrä on aika pieni, sillä jaksaa (tai ainaki ma jaksan) ihan hyvin. Maca auttaa jaksamaan myös salilla! Mä oon vähän koukussa noihin superfoodeihin.

Eilen menin kouluun vasta ruokalun aikoihin. Tarkotus oli tehä nopeesti mun päättötyöstä sellanen, et sen saa ens viikolla painoon. No, eipäs ollukkaan niin helppoa. Se piti muuttaa pdf-tiedostoks, mut murrrrrr ei onnistunu ku kone alko vammaa fonteista mitä oon siinä käyttäny. Mua alko vähän ahistaa, eikä se auttanu yhtään, et yks maikoista tuli paasaa mulle, et netistä ei kantsis ottaa fontteja... Kiva, ku siitä ei oo pahemmin sanottu aikasemmin. Sain sit lopulta lehtyy sen tiedoston muutamaa kikkaa käyttäen, mut siitä tuli tosi huonon näkönen. Maanantaina pitää siis kikkailla lisää. Mennään varmaan ens viikolla käymään Ylirodun kanssa siellä painossa.

Koulun jälkeen menin Miran kaa Jokikseen. Mul oli kauhee nälkä (mul on varmaan joka postauksessa kauhee nälkä...). Koulussa oli makkarakastiketta, en tykkää siitä joten otin lautasellisen salaattii, ei siis ihme et nälkä alko tulla. Kello oli kuitenki jo kolme. Ostin Nesteeltä kevyt viilin. Sitä oli hankalaa syödä ku se on sellast "sitkeetä". Olin taas pari tuntii ulkona. Sen jälkeen kävin pikasesti vaihtaa vaatteet himassa ja lähin Viivin kanssa sinne Alkoon. Olin ihan varma, et meiltä kysytään paperit, mut ei. Viivi osti viel kaikkii ihkuliköörei. Salee ne luuli, et Viivi on mua vanhempi hahah.

Hengattiin Viivin kanssa ulkona ennen ku mä menin Olkaan. Viivi nauro, ku moikkasin niin monta ihmisti matkalla kirkolle. Sen mielestä tunnen kaikki! Kyllähän niitä moikkailtavia tulee, ku on paljon ripareilla.


Mannissa jaettiin Pure Rush energiajuomia ilmaseks. Juotiin mun tölkki Viivin kaa puokkiin. Oli ihan hyvän makusta vaikka mä en yleensä diggaa energiajuomista. Ne maistuu oudolta. Tää oli kuitenki ihan jees ja tölkki oli söpö!


Mulla oli päällä eilen siis tommonen ihme mekko/paito juttu, jonka sain joltain maman duunikaverilta. Taitaa otta mun eka harmaa vaate.


Toi on aika lyhyt ja mä olin kuitenki menos kirkolle, joten tein tollaset "siveyspöksyt" vanhoista sukkiksista. En halunnu pitää mitään pitkiä housuja. Ongelmana noissa pöksyissä oli vaan se, et ne nois kokoajan ja niitä joutu asettelee uusiks. Musta on helpottavaa taas käyttää shortseja ja lyhkäsiä hameita. Yhessä vaiheessa mulla oli kauhee kriisi siitä, et mun löllyvät jalat näkyy. Tai olla vasta viime kesänä, ku aloin taas hyvillä mielillä kulkee sääret käkyvillä. On mulla edelleen joskus ongelmia, mut useimmiten ei. Enemmän mua nykyään ahistaa kädet. Nyt ku on kesä ja on tullu rusketusta, sekään ongelma ei oo niin paha, ku ruskettuneena näyttää musta timmimmältä.

Olkassa ei ollu kauheesti ihmisä. Työntekijöistäkään ei kaikki ollu paikalla. Will oli jossain mestoilla, joten oltiin Jiin kaa kaksisteen. Kaikki oli varmaan nauttimassa ihanasta ilmasta jossain ulkona. Olka on tilassa, jossa ei oo yhtään ikkunaa, se vähän masentaa. Mäkin hengasin Olkan ovilla aika paljon ja nautin auringosta.


Must on kivaa käyttää taas sandaaleja. Ostin tommoset hapsusandaalit viime kesänä. Tais olla Anttilasta ja hinta 10-15e muistaakseni. Kuulin, että ens viikolla nää lämpimät kelit taas loppuu, joten nyt pitää fiilistellä TÄPÖÖ! Ilmatieteenlaitoksen sivuilla kyl luki, et kesästä tuli kuuma. Toivottavasti!

Hahah voi vitsi, et mua nauratti eilen ku Veera luki illalla joten sen vanhaa ystäväkirjaa. mä oli kirjottanu, et mun lempiruoka on pissa. Hahahahahha hups...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti