8.5.2010

Janni 21v.

Eilen oli jees päivä. Heti aamusta meillä oli koulussa päättötöiden esittely. Mua jänskätti vähän, mut ihan hyvin se meni. Oli kiva nähä muittenkin luokkalaisten päättötyöt. En ollu nähny niitä aikasemmin ku olin vaan uppoutunu tekee omaani. Toivottavasti painattaminen ei maksais liikaa, pari maikkaakin tilas niitä 8 yhteensä, jos saan painatettuu sen jossain. Myös joitain tuttuja on pyytäny jos ne vois ostaa sen.


Värit näyttää noissa kuvissa vähän hassulta. Muutenki toi tuli vähän eriväriseks koululla tulostettaessa. Meijän printteri on muuten ihan jees, mut se on alkanu sekoilee värien kanssa. En myöskään jaksanu alkaa kikkailee, et oisin tulostanu ton kakspuolisena ku sen kanssa on aina ongelmia. Teippasin siis sivut yhteen. :D Sit jos toi menee painoon, siihen tulee vähän erilainen kiinnitysjuttu kun nyt.

Esittelyiden jälkeen käytiin safkaamassa kebee koulun ruokalassa ja jäätiin vielä vähäks aikaa hengailee koululle. Siihen asti, et meijät heitettiin pihalle ku maikatkin halus jo himaan. Joni ja Jasmi piirsi pilakuvii luokan taululle ja meil oli hauskaa.


Koulun jälkeen tulin käymään himassa. Tein ittelleni taas ruokaa. Lähes samaa ku viimeks, mut vaihoin avokadon salaatiin. Vaihoin nopeesti vaatteet ja lähin matkaan. Löysin pari päivää sitten mun rakkaan huivin, joka oli piiitkään kateissa. Hankin sen joskus ehkä viis vuotta sitten Intian basaarista. Hinta oli mun mielestä liikaa (30e), mutta mulla oli lahjakortti ja ostin sen sillä. Oli pakko saada ku se oli niin magee. Onneks se löyty taas!


Menin myyrmanniin. Ostin mansikoita sillävälin ku venailin Jiitä. Söin ne kaikki ja mun maha turpos kivasti. Törmäsin sattumalta pariin mun vanhaan luokkalaiseen. Juteltiin hetki, kunnes J tuli ja piti jatkaa matkaa. Käytiin hoitaa pari asiaa ja lähettiin kohti Roihuvuorta. (pommit tippuu.......) Saatiin onneks Jupen papalta kyyti sinne. Ois ollu aika nihkeetä kulkee kauheessa sateessa. Jupe oli telonu ittensä ja saanu kepit... Siks oli kans hyvä mennä autolla!
Tultiin Jannille ja saatiin melkein heti boolimukit käteen. Siitä se sit lähti.


Oli kiva nähä Jannia ja vanhoja tuttuja pitkästä aikaa. Janni oli laittanu keikkee hyvää ja mä jäin taas ylläripylläri sipseihin koukkuun. Yhden kemuttajan mukana tuli tällänen söpöliini, Möykky:


Muut lähti myöhemmin stadiin baariin. Mua ei napannu huonon rahatilanteen ja väsymyksen takia. Muuten ois ollu kyl jees! Sain kyydin myrtsiin Olivialta, joka ei myöskään lähteny baariin. Juteltiin koko automatka kaikista vanhoista jutuista. Olivia on mun lapsuuden kaveri, joka asu ennen samassa taloyhtiössä. Mut heitettiin J:n luo, datasin hetken ja menin nukkumaan. En ees huomannu, ku J oli tullu. En kyl melkein koskaan herää mihinkään, jos oon nukahtanu. Näin painajaisia ja heräsin ysiltä. Vähän aikaa pyörin sängyssä, mut onneks uni tuli sit takas. Nyt on ihan hyvä olo ku sai nukkuu melkein kahteentoista.. Heheh. Oon tästä varmaan kohta lähössä salille, vaikka se ei ois ehkä ihan viisasta ku eilen tuli otettua vähän juomaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti