16.5.2010

Take my hand together we can rock-n-roll

Makasin eilenkin lähes kokopäivän Jokiksessa aurinkoa ottaen. Kävin välissä myös Myrtsin maalaismarkkinoilla ostamassa kuivattuja mansikoita ja mangolastuja. Sitten takas Jokikseen. Nyt on rintakehä semisti palanu, mut ei se mitään koska se muuttuu siitä aika nopeesti ruskeeks.Kun olin ottanu tarpeeks arskaa lähin vähän kiertelemään Jokista ja ettimään tuttuja. Olin koko päivän yrittäny saada seuraa, tuloksetta. Törmäsin Jiihin ja Ottoon ja niitten posseen. En tosin aluks ees huomannu niitä, ku kävelin niin ajatuksissa. Jäin hengaa niitten luo. Otto innostu painimaan veljensä kaa.


Myöhemmin ehkä ysin maissa lähin himaan hakee lisää vaatteita. Carolinella oli keikka Boothillissä ja mä olin päättäny mennä tsiigaa niitä. J päätti tulla messiin, koska Ile soitti ja sano, et sinne kandee mennä. Paljon jengii ja hyvä meno. Lähettiin junalla stadiin. Keskustassa oli sairaan siistii, lämmin ja kesäistä. Mä niin tykkään kesäilloista.


Tultiin Boothillille. Siellä oli tuttuja. Tomppa esitteli meille niitten uutta keikkadösää. Se toimi samalla bäkkärinä.


Caroline soitti kaks settii. Omia biisejä ja muutamia covereita. Niistä mun lempparit oli ehottomasti Hanoin I want you ja Sweetin Wig wam bam! Carolinen biiseistä tykkään ehkä eniten Addict's dancesta ja Teenage creamista. Jälkimmäistä ei tällä kertaa soitettu. Carolinee voi käydä kuuntelee täällä.


Tänään käyn varmaan uudestaan markkinoilla ja hengaan ulkona. Huomenna taas kouluun. Meil on enkun koe. Noouuu. Tulevalla viikolla aijon tehä rästejä ja harjotella teoriakokeeseen. Mä päätin, että yritän päästä mahollisimman nopeesti saada sen oikeen kokeen tehtyy. Mä haluun päästä taas ajamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti