18.5.2010

Something for the pain

Nää päivät on ollu aika Bon Jovisia. Tykkään kuunnella sitä kesäsin. Oon ladannu melkein kaikki mun Jovin levyt ämpeekolmoseen ja diggaillu. En oikein vieläkään tajuu, et on kesä. Pari päivää sitten ku lähin kouluun, laitoin legginsit ja umpinaiset kengät! Tuli aika kuuma. Se on kyllä jees, koska mun mielestä Suomessa ei voi koskaan olla liian kuuma. Mä tykkään.


Oon muuten ihastunu tohon vihreeseen huppariin. Harmi vaan, et se on Viivin. Tai siis ihan oikeesti se on kyl mamin mut Viivi on pölliny sen. Toinen harmillinen juttu on se, et en voi mitenkään hankkii samanlaista ku se on Koreasta...

Eilen en menny aamupäivällä kouluun. Meil olis ollu äikkää, mut palautin kaiken tarvittavan jo viime viikolla. Söin aamupalan, keitin kahvii ja aloin harjottelee taas teoriakokeeseen. Tein kokeen 7 kertaa, 0 hyväksytty. Jes, aika voittaja fiilis. Sit loppu aika. Lähin vihasena kouluun. Sain tehtyy pari rästii. Enää puuttuu ammattihommista 3 tehtävää, jee! Yks Enkun tehtävä ja fysiikan koe. Nii ja sit ne mitä jää syksylle eli työharjottelu ja äikkä.

Koululta lähin kahenmaissa Myrtsiin. Kävin Mannissa kattomassa mun rahatilanteen. Törmäsiin Jupeen, jutskailtiin hetki. Kävin osaa prodepatukan, ku oli pikkusen nälkä, ja lähin Vaskikselle päin. Yritin saada Esaa Lunaan, mut sillä oli teoriatunti. Löysin onneks Mikon, Saran ja Niken. Kävin niiden kaa ostaa jädee (ite ostin avokadoja välipaloiks) ja tultiin Lunan terdelle. Lunaan oli tullu Lady green teetä, se oli hyvää.


Istuttiin pari tuntii. Muut pelas korttii mä mä en jaksanu. Niken piti mennä viiden maissa studiolle. Sara lähti himaan ja mä ja Mikko mentiin näkee Esaa. Pojat pelas bilistä urheilutalolla, jonka jälkeen istuttiin viel ulkona.


Illalla näin vielä Juliaa. Nautittiin ilmasta, otettiin kuvia ja juteltiin niitä näitä.. Julle oli mua parempi poseeraaja...


Saatoin Jullen dösärille ja lähin himaa kohti. En päässy pitkälle ku näin jotain siistii! Dösärin viereisellä parkkiksella oli tällänen beibe:


Oon nähny tän kyllä montaa kertaa ennenki samassa paikassa, mut nyt oli pakko ottaa kuviaki. On se niin magee. Tosi hyvän muotonen ja väri on niiiiiiiin siisti! Vari näyttää oikeemmalta tossa ylemmässä kuvassa. Mä ootan, et tulee kesäkuun eka perjantai ja cruisingit. Tän kuun cruising päivänä sato vettä kaatamalla ja oli Jannin syndet, joten piti skippaa.

Bongauksen jälkeen käppäilin rauhassa himaan. Kuuntelin taas Bonkkaa. Mä tykkään kesän hajusta ihan törkeesti. Jos sitä sais jonanin huonetuoksuna ja varmasti hankkisin. Kävelin kirkonpihan poikki, niinku lähes aina ku meen kotiin. Se näyttää keväisin/kesäsin niin kauniista. Aluks on paljon valkovuokkoja, sit se muuttuu ihanan vihreeks ja sit tulee kielot. Mä tykkään kieloista.


Tulin kotiin. Söin iltapalaa partsilla. Meijän partsi on ihan paras. Siihen paistaa ilta-aurinko niin kivasti ja edessä on koivuja josta tulee hyvä tuoksu kesäisin.


Mun mielestä mun iho näyttäää paljon paremmalta ruskettuneena. Ois kiva jos se pysyis aina ruskeena. Voishan tietty mennä solkkuun, mut ajatuskin jotenki ahistaa. Ne ketkä siellä käy, sanoo kyl et se ei oo kauheeta. Mä taidan silti tyytyy ihan aurinkoon.

Kohta pitäis lähtee kouluun tekee nettisivut loppuun... Noouuu. Tänään myös salille ja illalla varmaankin kirkolle kevätkarkeloihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti