2.5.2010

Vappu 2010

Olin perjantaina koulussa n. 1h, huikeaa. Kävin siis lähinnä syömässä. Lähdin Myrtsiin Alkoon. Ostin pullollisen punaviiniä, Fuzionia. (Malbec, Argentiina, alle 7e.) Myyrmannisa oli kauheesti porukkaa ja Alkossa pitkät jonot. Morjenstin paria kaveria ja lähin mamin kanssa kauppaan. Oli tosi jees ku kaupassa ei ollu melkein mitään lihoja esim, mitä ois voinu grillaa. No sain onneks pari pakettii makkaraa. Mira tuli meijän kanssa samaa matkaa meille. Mun piti ottaa sitä kuvat mun kirjaan. Meikkasin Miran ja saatin kirjakuvat ja pari ylimäärästäki.


Mirsu lähti omille teilleen ja mä jäin valmistelee kaikkee iltaa varten. Tarjoilut ei ollu mitään erikoisia. Sipsiä ja dippiä. Myöhemmin kun oli tarkotus mennä grillaa.


Veera laitto mun tukkaan vähän kikkuroita. En osaa ite käyttää mitään kihartimia tai muitakaan välineitä, mitä liittyy hiuksiin. Lainasin Miralta vähän sellasta ihme hiuspuuteria, joka saa tukan tosi pöyhkeeks. Jännää ainetta! Hintaakin on kuulemma aika paljon, mut vois kyl itekki hankkii. Luultavasti jäisin siihen kyllä koukkuun.


Sit Esa ja Jonna tuli meille. J tuli kans, mutta vähän myöhemmin. Mä en halunnu järkkää mitään isoja bileitä, vaan halusin viettää vappua pienellä porukalla ja rauhassa. Oli jees! Istuttiin meillä ja grillattiin ulkona.


Myöhemmin illalla alko oli jo kova meno päällä. Mä en tajuu miten mä onnistuin nykysin aina juomaan niin paljon. Ennen mulla tuli raja vastaan jo aika aikasin, mut nykyään ei oo mitään rajaa ja aamulla aina tosi hehkee olo.


Viimesessä kuvassa tutkitaan Esan kanssa mun portfolioo. Ööööö whaaat, miks? Eilinen oli sit rauhallisempi. Tehtiin mamin kaa fetapinaattitonnikala piirakkaan ja juotiin vähän skumppaa. Tosin mulle ei skumppa oikein uponnnut, koska oli ei ollut paras. Jille ja mamille kyllä maistu. Myöhemmin grillattiin taas vähän ja tultiin meille kattoo leffaa. Sit mentiiki nukkuu.

Mä lähin kohta salille. Tänään pitäis saada yks kuva lisää keittokirjaan. Sit multa puuttuukin enää yhet kuvat ja se on valmis. Jee. Mira tulee meijän koululle oikolukee sen ennen palautusta. Virheitä on varmaan ihan kivasti... Nyt salikamat niskaan ja bodaamaan!

1 kommentti:

  1. Mulla on hirveen voimakkaat pakarat. Voin rikkoa niillä saksanpähkinöitä. Kaveri sanoi että en saisi rutistettua pyöränpumppua, mutta niin se vaan rutisi kasaan vaikka mäntä oli jätetty keskelle vaikeuttamaan hommaa.

    VastaaPoista