28.5.2010

I love rock 'n' roll

Eilen pidin siis vapaapäivän ihan sen kunniaks, ku sain kaiken palautettuu. Aamulla oli kauheen lusmu olo. Söin aamupalaa, join kahvii ja datasin ennen ku menin salille. Mun dataaminen venähti aika paljon ku aloin vääntää ihan huvikseen uutta banneria. Nyt se on parempi, vaikka Pikachu ja Totoro onki poissa. Niitit ja pallot on mun juttu. Pääsin vihdoin salille, ehkä noin puol 12. Olin siis heränny jo kasilta... Salilla ei ollu ku pari tyyppiä ja jossain vaiheessa oli yksinkin. Kuuntelin radio Cityy ja bodasin. Tulin vähän enne yhtä himaan ja söin perus salinjälkeisen safkan eli purkillisen tonnikalaa, makeeta chilikastiketta ja soijaa. Olin jo puol kahen aikaan Myyrmannissa näkemässä Jullee. Käytiin kahvilla Cafe Bretagnessa.


Julle luki enkun kokeeseen ja mä luin Alkon uudet tuotteet lehteä. Siinä oli paljon hyvän kuulosia rosé viinejä. Ne sopii kesän. Välillä mä kyselin Julialta enkun sanoja. Noi lukioenkun jotkut sanastot on ihan hulluja. Onneks mun ei tarvii harjotella niitä. Oon jo välillä oman alan sanojenkin kaa ihan pihalla.


Myöhemmin menin Olkaan. Siellä oli aika samanlainen meno ku aina, mut bongasin sieltä mun pienimmän siskon ja olin hämmentyny. Se oli tullu sinne sen kaverin kanssa, joka on menossa riparille ens kesänä.

Mä kokeilin ekaa kertaa skeittaamista. Will aluks vähä jeesas, mut sit uskalsin ihan ite. Jeejee. Ei se niin hankaa ollu ku luulin, mut enhän mä nyt mitää temppuja sillä tehny. Menin vaa eteenpäin ja kokeilin miten se kääntyy. Oli ihan hauskaa.


Tänää menin ihan huvikseen käymään koululla. Siel oli meijän luokalta mun lisäks vaan Noora, Jasmi, Susanna ja Miika käväs pikasesti. Käytiin syömässä ruokalassa ja sit vaan istuttiin kokeilla, eikä tehty mitään järkevää. Tai no kyl kattelin vähä työharjottelupaikkoja.


Ruokalassa sain Henkalta viestin, että lähenkö mä kattomaan Green Dayta ja tietty Joan Jettiä 8.6. Vastasin, että tottakai tuun jos vaan saan rahat kasaan. Henkka sano, että sillä on mulle jo lippu. WHAAAAAT! JOAN JETT, MULLE LIPPU! Huuuuuu siistii! Mä oon just hehkuttanu kuinka paljon mä haluisin nähä Jettin bändeineen. En ensinnäkään uskonu, et ne tulis Suomeen. Nyt ne tulee, mut kelasin, et en salee pääse sinne koska rahatilanne on vähän huono. MUTTA mitäs kävikään. Niin siistii! KIITOS!


Joan Jett on niiiiiiiin kovis et huh! Mä en kauheen monista naisrokkareista diggaa, koska niillä ei vaan oo tarpeeks munaa, mut Joanista löytyy kyl asennetta. Muita hyviä on Suzi Quatro ja Lita Ford, mut Jett on kyl asenteeltaan ykkönen.

Ainiin! Nyt ei oo enää tyvikasvua ja tukka on tasanen. Mun tukka jää kyl aina vähän raidalliseks, vaikka sen värjää. Se ei haittaa, näyttää vaan paremmalta. Värjäämisen jälkeen hiukset tuntuu mun mielestä tosi ärsyttäviltä. Ne on ihan sileet ja niitä on vaikee saada pysyy mitenkään pöyhkeenä. Tai ainakaa mä en saa pysymään, ku oon niin huono muutenkin laittaa tukkaa.


Nyt mä mietin pitäsikö mun menna Storyvillen terassin avajaisiin. Se olis kuudelta ja siellä ois makkaranpaistoo ja jotain pientä suolasta ja juomaa tietty. Toi sää ei vaan kauheesti houkuta terassille. Kattellaan. Tavallaan ois myös kiva mennä leffaan, mut en tiiä mitä kattomaan. Hmmmm.

Joan Jett täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti