20.5.2010

kansikuvatytöt

JEE! Sain mun nettisivut valmiiks. Niistä tuli ihan paskat, mut ompahan nyt tehty... En ois kyl varmaan saanu niit valmiiks ilman Jonin avustusta, kiitos! Koulussa oli eilen pientä kaaosta. Mun luokkalaisten piti saada kaikki jutut palautettuu, et ne saa todistuksen. Mulla on vielä aikaa. Sit ku jengi oli saanu kaiken palautettii hengattiin ulkona.


Koulun jälkeen menin Miran kanssa pariks tunniks ottaa aurinkoo Jokikseen. Mietittiin sitä, et mitä teen sit ku mun koulu loppuu. Oon ollu melkein koko elämäni ajan jossain koulussa ja n. puolen vuoden päästä se sit loppuu! Outoo. Hain töitä ainakin. Pari paikkaa on jo tiedossa mihin mä pääsisin. Toinen on Kaivokselan McDonald's ja toinen Turkistuottajat. Ensisijaisesti varmaan kattelen, et tulisko työharjottelu paikasta jotain hommia. Vaikka yhessä vaiheessa olin sitä mieltä, et en hae oman alan hommia. Nyt oon kelannu, et miks ei. Työn saaminen voi kyllä olla hankalaa.

Jokiksesta menin himaan syömään pikasesti ja vaihtaa vaatteet. Laitoin mustan mekon, jota kutsun lentomekoks, koska se on ollu mulla monesti lentokoneessa päällä. Päivällä mulla oli jalassa sandaalit, mut laitoin semisti umpinaisemmat kengät koska illalla olin menossa salille ja en halunnu kävellä himaan salipöksyissä ja hienoissa sandaaleissa.


Lähin kirkolle kevätkarkeiloihin. Heti, ku pääsin kirkonpihalle yks papeista tuli hehkuttamaan mulle Vantaan Laurin juttua. Mä en ollu viel nähny sitä, joten kävin nopeesti hakee sen kirkon aulasta. Kuvat oli jees, vaikka pelkäsin et niistä tuli kauheita. Juttu oli kans hyvä, mut olin nähny sen jo aikasemmin, koska se tuli mulle hyväksyttäväks sähköpostiin.


En ollu karkeloissa loppuun asti, vaan lähin Vaskikselle super Vaskiklubille Saran, Juusben, Miron ja Jiin kaa. Esakin tuli vähän myöhemmin. Sielä menin salille. Siellä ei ollu ku muutama tyyppi, vaikka yleensä siinä kasin maissa on paljon lössii. Salin ovessa luki, et sali muuttaa heinäkuussä! Pelästyin aluks, et se muuttaa jonnekki ihan mestoille, mut se muuttaaki lähemmäks mun himaa. Ihan jees sinänsä, mut must on kyl kiva tehä samalla pientä lenkkii ennen ku meen bodaa. Paitsi talvisin! Mä toivon, että uudesta salista tulee vähän isompi, vaikka kyllä tuolla nykyselläkin mahtuu yleensä ihan hyvin tekemään. Toivottavasti hinnat pytyy samana.

Tänään heräsin kasilta, vaik ois saanu nukkuu vähän pitempään. Meen koululle vasta 11 jälkeen. To ja pe meillä on ollu päättötyön tekemistä, mut ne on jo palautettu. Nään iltapäivällä koulussa yhtä maikkaa, jonka kanssa katotaan, et mun keittokirja on paivokuntonen. Sen jälkeen kelasin mennä hetkeks ottaa arskaa taas. Tänään on myös Olka, jota ennen meen Viivin kanssa käymään Alkossa, ku se tarvii apuu. Viivi on menossa huomenna sen kaverin kemuihin, eikä se tiiä mitä se ottais messiin.

Kelasin lähtee kouluun iiihan ilman meikkii, mut en kyll pysty lähtee mihinkään ilman kulmien piirtämistä! LOL.


Tossa kuvassa mulla on vielä jääny vähän eilisiä kulmia, joten ei näytä niin pahalta. Yhellä riparille Will sano, et näytän ihan syöpäpotilaalta ku olin pessy kaikki meikit veke. Tänks dyyd!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti