6.5.2010

Sata salamaa iskee tulta

Mä pidän tän päivän omaa lomaa! Tänää ois koulussa ollu viel päättötyän tekoo, mut mä palautin sen jo eilen. Kun oon täs kohta juonu aamukahvin, lähen salille. Ulkona on tosi ihana ilma. Voisin vähä kierrellä ulkona ennen ku meen sinne bodausluolaan. Toivottavasti saan tehtyy siellä kaiken mitän oon kelannu. Mun on molemmat jalkapohjat tosi kipeet ja kävely on vaikeeta. Mä en tajuu mikä niis on. Ei pysty yhtään taittaa, eli pitää kävellä ku joku ankka. Tän päivän treeni on kyllä selkä/olkapäät/rinta/vatsat, joten ei tarvii pahemmin jälkoja käyttää. Sinne salille pitäis vaan päästä jotenki. :D

Eilen oli siis se konsertti Operaatio Saappaan hyväks. Mua mietitytti, et miten sinne pitää pukeutuu. Yleensä ku Martinuksessa on joku juttu, kaikki on aika siististi pukeutuneita. Tää oli kuitenki vaan keikka, joten kelasin et voi laittaa aika normi vaatteet.


Toi poncho (?) on must kiva! Hankin sen Carlingsista viime uudenvuoden tienoilla aleista. Noi kengät on mulle tosi rakkaat. Ne on Hong Kongista Kiinasta ja makso ehkä femman. Oon käyttäny niitä tosi paljon ja ne alkaa olee jo vähä kulahtaneet. Vähä viel liian kylmä noi jalassa, mut onneks Martinukselle ei ollu pitkä matka kävellä. Mä en tykkää et mul on aina näitä tyhmiä peilikuvia täällä, mut mulla ei oo ketään kuvaajaa. Mä oon aina se joka on kameran takana ja kuvaan muita.

Konsertti oli ihan jees ja Martinus oli lähes täynnä. Kuoro veti hyviä biisejä ja Virve Rosti muutaman oman biisin. Myös Petri Laakosen esiinty, mut sillon mua alko väsyttää. Ne biisit oli aika hitaanpuoleisia... Muuten kyl jees.


Viivi ja faija tulee tänään kotiin Tokyosta. Se on Viivin 18v. synttärimatka. Niitten piti lähtee Uuten seelantiin pari viikkoo sitten, mut Islannisti pukkas savuu siihen tahtiin, et matka meni mönkään. Ne pääty sitten Tokyoon viime viikon keskiviikkona ja tänään ne tulee takas. Toivottavasti ne ois löytäny jotain kivoja tuliasia. Mä tahtoihin muutenki ehtii nähä ne ennen Olkaa, mut katotaan ehinko. Koneen pitäis laskeutuu 15.50 ja mun täytyy olla kirkolla 17.00, jos ne saa laukut nopee koneesta ni sit ehkä ehinki näkee ne! Mä oon vähän kateellinen niitten reissusta. Oon aina halunnu käydä Tokyossa ja muutenki mulla on ollu täs suunnilleen vuoden verran hirvee matkakuume. Oon vaan halunnu irrottautuu hetkeks kaikesta ja olla ajattelematta mitään tylsää. Mä tosin olin itekki Osakassa tossa reilu vuosi sitte, mut aina se vähän nakertaa ku joku lähtee ulkomaille. Toivottavasti noiden reissu oli hyvä! Ainaki niin vois päätellä niitten viesteistä.

Kohta lähen nauttimaan tosta ilmasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti