23.5.2010

VKL

Perjantai alko bodaamisella käsiä, jalkoja ja masuu. Tulin himaan, vetäsin purkillisen tonnikalaa huiviin ja lähin ottaa hetkeks arskaa. Tonnikala on hyvä eväs salin jälkeen, siinä on paljon protskuu. Sekotin siihen messiin makeeta chilii ja soijaa. Namiii. Ku olin ottanu tarpeeks arskaa, lähin Myrtsiin ostaa meijän mamille mausteita. Paluu matkalla törmäsin Lunan terdellä Kimmoon ja Sakkeen. Ne oli lähös uimaan johonki ja pyys mua mukaan. Venattiin, et J tuli paikalle ja lähettiin. Oltiin menossa jonnekki pikkurannalle, mut siel oli liikaa ihmiä ja päädyttiin Oittaalle. En ollu ennen käyny siellä.


Ideana oli siis mennä uimaan, mut ei meistä kukaan sit menny. Käytiin ja jiin kaa liottaa jalkoja, mut ei muuta. Oltiin jonkun aikaa ja lähettiin himoihin. Mä kävin viel illalla Veeran kaa kiertää Jokiksen, jos vaikka ois löytyny tuttuja. Eipä löytyny. Jotain mun pikkusia oli kyllä Veeran porukassa ja niitä oli ihan kiva nähä. Ne oli bongannu mut Laurista!

Lauantaina menin käymään Myrtsissä kirpparilla. Mä oon jotenki huono löytää kirppiksiltä mitään. Ainakaa Myrtsin kirpparilta, se on jotenki ahistava, siel on paljon lastenrattaita ja huono valaistus. Tällä kertaa kuitenki löysin yhet kengät! Neljä euroo makso ja koko oli ihan hyvä. Ois ehkä voinu olla vähän leveemmät, mut menee kyl.


Noi näyttää mun mielestä vähän joltain balettitossuilta! Kirpparoinni jälkeen menin taas hetkeks, ylläri pylläri, Jokikseen. Löysin J:n sieltä myös röhnöttämästä. Päätettiin mennä stadiin. Lähin himaan tekee ruokaa mulle, Viiville ja Veeralle ja sit lämmitin Jiille lihiksen, joka piti saada tuhottuu jääkaapista. Kävin suihkussa ja yiritin vähä freesaantuu. Ulkona oli tosi hiostavaa.

Otin pitkästä aikaa käyttoon mun lippulaukun. Ostin sen Guangzhousta, Kiinasta. Makso pari egee. Stadissa käytiin parissa kaupassa kattoo Jiille kenkiä. Meijän piti mennä hietsuun, mut piljet alko uhkaavasti näyttää sateisilta. Varattiin pöytä Copacabanasta, siellä oli tarjous, jossa kaksi syö ja yks maksaa. Syötiin sisäfilepihvit, mukana oli vähän bataatti, röstiperuna ja sokeriherneitä. Hintaa annokselle oli 34e... Aika paljon. Tavallaan mä olin vähä pettyny, koska kyl J:n tekemä pihvi ja parempaa, eikä hinta oo noin kauhee. Hyvää oli kyl, mut jos tota tarjousta ei ois ollu ni pettymys ois ollu isompi.

Illalla mentiin Janille kattoo parii leffaa. Nine ja joku uusnatsileffa. Idalla oli sen dogeli mukana, se oli aika söppänä. Ninen aikana nukahin. Kello jo jo yli kymmenen ku alettiin kattoo sitä. Toisen leffan katoin kokonaaan ku se oli mielenkiintonen, mut aika ahistava. Tulin himaan vasta kolmelta. Nukahin neljältä ja mua vähän ärsytti ku tänään piti herää ysiltä. Meillä oli Holma kolmosen kutsujumalanpalvelus ja olin sopinu, et meen sinne Annelin kanssa, ku se oli samalla kummimessu. Väsytti aika lailla, mut oli mukavaa. Saatiin paljon kivaa palautetta siitä Vantaan Laurin jutusta!

Messun jälkeen sain Annelilta kengät. Sen mielestä ne oli ollu ihan mun näköset, joten se osti ne mulle. Oikeessa oli, tykkäsin.


Tommosia mä oon havitellukki, mut oon niin huono ostaa mitään ku kaikki maksaa musta liikaa. Iso kiitos siis Anneli-kummille!

Lähen kohta Jiille kattoo lehvaa, jonka jälkeen vähä saleilee, jeejee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti