1.4.2010

Nyt se alkaa!

Noniin!
Oon miettiny blogin perustamista jo jonkin aikaa ja tässä se nyt on! Aluks mietin, et mitä ihmettä mä oikein tänne kirjottelisin. Must ois tavallaan kiva et tää ois tyyliblogi, vois laittaa kuvii omista vaatteista ja sillee, mut mä en oo kovin muotitietoinen, enkä usein jaksa laittautua mitenkään esim. kouluun. Sit kelasin, et ois kiva kirjottaa vaikka mun harrastuksesta eli salillakäymisestä ja kaikesta siihen liittyvästä, mut en siinäkään koe olevani kovin pro. Yks juttu mist ois kans kiva kirjottaa, on ruuanlaitto. Mä teen tällä hetkellä keittokirjaakin! Toisaalta haluisin kirjotella ehkä jotain vähän syvällisempää...


Päätin, että en ota paineita blogin luokittelemisesta, vaan kirjotan vähän millon mistäki.

Kirjotanhan mä joskus myös livejournaliin. Ajoin myös laittaa paljon kuvia, koska valokuvaus on lähellä mun sydäntä!

Pyydän anteeks jo valmiiks, jos teksti on vähän sekavaa ja täynnä kirjotusvirheita! Mulle kirjottaminen/lukeminen/keskittyminen on aina vähän hankalaa. Mul on lukihäiriö.
Täytyy silti yrittää!



Hahah täyty heti kokeilla miten tänne saa kuvia... Kiva naama.
Täytyy viel opetellaa, et miten ne saa hyvin. Toi jäi ainaki aika pieneks. Muutenki pitää tutustuu paremmin tähän bloggaamiseen. Teen myös joku kivan bannerin ja jeejee!

2 kommenttia:

  1. Oho, kuvan saaki näköjään klikkaamalla isommaks!

    VastaaPoista
  2. Hyvä Pieta!!! Tää on tosi hyvä juttu, ainakin mun kannalta. Kun nähdän niin harvoin, niin voin lukea täältä sun kuulumiset, ja ennen kaikke katsoa kuvia, joita onneksi on myös jonkin verran ollut naamakirjassa:)
    T: Kummitäti Anne

    VastaaPoista