12.4.2010

18

Tää viikonloppu oli aika synttäripainotteinen. Perjantaina Jonna täytti 18 ja oltiin juhlistamassa sitä meijän kantiksessa Lunassa. Ei oltu kovin pitkään, ku Jonna lähti juhlimaan toiseen paikkaan, mä ja J lähettiin meille syömään ja loput lähti kans omille teilleen.


Luna on kyllä meijän huudien paras baari. Siellä oli kiva käydä päivisin kahvilla ja iltasin se ei muutu ihan räkäläks niinku monet muut paikat. Monet kaverit on Lunan viereisessä lukiossa ja ne käy melkein päivittäis Lunassa kahvilla. Mutkin löytää usein sieltä, jos mulla ei oo kouluu.


Lauantaina juhlittiin Juliaa coctailpartyjen merkeissä. Julle täytti 18 jo helmikuussa, mut nyt vasta ehittiin juhlistaa sitä kunnolla. Tarjolla oli erilaisia drinkkejä ja tosi hyviä pikkupurtavia!


Mä ja Julia ollaan tunnettu tosi pitkään. Meijän eka yhteiskuva on otettu helmikuussa 1992 sairaalassa vähän sen jälkeen ku Julle oli syntyny. Haha. Must on kiva ku on sellasia kavereita jotka pysyy.


Mulla oli pitkästä aikaa mun lempparikorkkarit jalassa. Ne on fiftarikauppa Garagelandista viiskulmasta. Sain ne lähjaks Jiiltä, ku oltiin oltu vuos yhessä. Kovin usein niitä ei tuu käytettyy, mut silti ne on rakkaimmat ja hienoimmat. Kymmenen sentin korot saattaa pikkusen vaikuttaa siihen miks en pidä niitä niin usein. Mun on aika vaikee kävellä niillä, varsinki ulkona. Sisällä ne menee ihan hyvin. Täytyin vaan opetella lisää! Viiden tai kuuden sentin koroilla on ihan helppo kävellä, joten kai kymmenen senttiikin joskus vielä menee.

Ton mekon mä hankin vähän aikaa sitten Ginasta. Ostan sielä aika paljon vaatteita, mut vaan sillon ku on alennusmyynnit. Melkein kaikke mekot, joita oon sieltä ostanu on maksanu korkeintaan 15e. Useimmat 5e, niinku toi mekko, joka mulla oli päällä. Oon huono shoppailee. Löydän hervoin mitään kivaa ku oon niin tarkka miltä ne mun päällä näyttää. Välillä löydän jotain tosi kivaa, mut neki jää kauppaan, jos ne maksaa mun mielestä liikaa. Eli melkein aina. En muutenkaan ees tykkää hirveesti shoppailusta. Yksin se on ihan ok ja arkisin sillon just ku kaupat aukee. Mukaan voin kyl lähtee, jos joku kaipaa shoppailu seuraa, mut en myöskään oo hirveen hyvä makutuomari.


Tänään mun vanhin pikkusisko täyttää 18! Jihaa. Tarjoon Viiville sen kunniaks juoman Lunassa. (ylläripylläri) Kyl voidaan mennä muuallekki jos sankari niin haluu.

Sit saa kyllä kemuttaminen jäädä vähäks aikaa. Ei siinä muuten mitään vikaa, mut mulla on menny aika kovaa jo monta viikonloppua putkeen. Ärsyttävää herätä darrassa. Sillon koko päivä menee vähän hukkaan ku ei yleensä jaksa tehä kunnolla mitään. (Tosin eilen jaksoin mennä lenkin ja kiipesin jätemäelle) Kyl viiniä voi ruuan kanssa juoda, mut tollanen hirvee kännäys on pois vähän aikaa. Kohtahan täytyy olla kesäkunnossakin. Mä kyl pyrin aina olee hyvässä kunnossa, vähän voi vielä parantaa.
Nyt täytyis lähtee kohti koulua. Väsyttää ihan kauheesti, mut onneks ulkona paistaa arska ja se vähän piristää. Päivällä ohjelmassa bodausta ja siivoomista. Tällä viikolla pitäis taas väsätä taas ruokaa sitä keittokirjaa varten, jee! Seuraavaks vois olla vuorossa vaikka poronkäristys, nomnomnomnomnommmmm...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti