13.4.2010

Kevät

Eilen oli tosi kiva sää! Mun aamu ja osa päivästä meni ihan reisilleen, mut onneks ulkona oli ihana auringonpaiste, se piristi ees vähän! Mä olin ihan sairaan väsyny kokopäivän. Päivällä ku menin salille, se matkaki tuntu ihan tapolta kun jalat oli ihan poikki. Sain kyl tehtyy treenin sit ihan hyvin. Mulla oli käsi ja jalkapäivä.
Salin jälkeen menin nopeesti syömään rahkaa ja suihkuun. Viivi odotteli jo mua sinne Lunaan. Myös Julia tuli piipahtamaan meijän kanssa siellä. Viivin ja Julle juomat näytti ihan sairaan hyviltä! Ite join vaan teetä kun olin just tullu sieltä salilta ja just eilen puhuin, et rajotan vähän.


Hengailtiin n. tunnin verran Lunassa, josta Viivi sitten lähti jatkaa matkaa himan kautta stadiin. Se oli menossa juhlimaan sen kaverin kanssa, koska silläkin oli eilen 18v. synttärit. Aika hauskaa!
Viivi yritti kysellä multa minne niitten kantsis mennä, mut mä en osannu vastaa hirveen hyvin. Ite tykkään käydä olutravintoloissa ja rokkipaikoissa. Tänään pitää jutella Viivin kanssa ja kysyy mihin ne pääty.
Mä lähin Lunasta Jiitä vastaan dösärille ku se tuli töistä. Istustkelin ja fiilistelin aurinkoo! Ah. Mä niin tykkään pitää aurinkolaseja ja kevyitä kenkiä. Ootan, et tulee viel pikkasen lämpimämpi, et voin käyttäää avokkaita.


Nyt kello lähentelee seiskaa ja mun täytyis lähtee kohta kouluun. Väsyttää taas ihan törkeesti. Heräsin viideltä. Oisin oikeesti saanu nukkuu kuuteen, mut heräsin J:n kanssa samaan aikaan ku se lähti töihin. Ainakin ehin juomaan mun aamukahvin rauhassa. Kouluun jälkeen ois tarkotus mennä stadiin fiilistelemään kevättä. Toivottavasti toi sää pysyy koko päivän hyvänä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti