7.4.2010

Blääääh

Mä en menny kouluun tänää. Mn kyl piti mennä, mut en sit jaksanu. Aattelin, et ku mul ei oo vielä mitään uutta matskuu päättötyöhön niin en jaksa istua dösässä tuntia per suunta. No ei se ihan niin kauan kestä, mut 40-50min. Tänään teen kyl taas ruokaa ja kuvaan sen. Huomenna myös. Sillon mulla ei virallisestikaan oo kouluu. Meillä on opetuksetonpäivä. Liittyy jotenki maikkojen palkkoihin.

Toinen syy miks en heti viittiny lähtee kouluun, oli et mulla oli vaan tennarit ja ulkona alko tulla hullusti lunta. Onneks se ei kestäny ehkä tuntii kauempaa. Nyt sää näyttää taas ihan kivalta ja tennareilla on taas hyvä mennä! En oo ikinä omistanu Converseja. Ne on kyl hienoja, mut en tykkää maksaa tennareista yli 50e. Mulle kelpaa ihan hyvin muunkin merkkiset. Mul on ollu monet samanväriset tennarit. Käytän ne aina ihan loppuun ja ostan sitten uudet. Viimesimmät hankin Vero Modasta ja hintaa oli 10e. Mun kalleimmat tennarit makso 29e ja ne on mulla vieläkin. Ne OLI valkoset, jossa on lohikäärmeen ääriviivat. Ostin ne vuoden 2004 alussa ja samana kesänä laitoin ne tyhmänä Ankkarockiin. Oli mutanen vkl ja kengät sai uuden ruskeen värin...


Olin viime yön J:llä. Katotaan Pako aina tiistaisin yhessä. Se on koukuttava sarja. Huomattiin myös, et Gene Simmonsin perheestä kertova ohjelma on alkanu taas. Ihan hauskaa viihdettä! Superisti parempi ku The Osbournes. Tykkään muutenki Genestä enemmän ku Ozzystä. KISS on kova bändi! Toivottavasti ne tulis taas Suomeen. Viime keikka oli tosi hyvä, vaikka jossain taidettiin haukkua sitä. Mä diggasin!

Mulla menee just hermo. Menin autokouluun ennen joulua, enkä oo edelleenkään päässy inssiin asti. Heti aluks mulla oli ongelmia teoriatunneilla kun en meinannu tajuu mitään. Sitten ääsin ekalle ajotunnille. Se oli ihan kivaa, mut sit musta alko tuntuu et en opi mitään. En ollu ennen ajanu autoo. Monet kaverit on ajanu jo aikasemmin vaikka niillä ei oo korttia. Mä oon ajanu vaan fillarilla. Nyt auton kanssa menee ihan hyvin, mutta teoriat tuottaa paljon ongelmia. Oon tehny netissä harjotuks kokeita, mut en oo päässy vielä kertaakaan läpi. Se täytyis läpästä 5 kertaa ennen ku pääsee oikeeseen kirjalliseen. Kerran pääsin sen lapi avustuksella. Oon lukenu kirjaa ja tehny sen kokeen monia kymmeniä kertoja, mut ei vaan suju. MUR. Ois kiva päästä jo inssiin, et pääsee sit ajamaan. Mun henkkaritki menee huomen vanhaks. Täytyy käyttää passia siihen asti ku ajokortti tulee.



Nyt keitän lisää vihreetä teetä ja mökötän. No ei. Yritän vähän piristyy, lähtee asioille ja sit pikkuhiljaa valmistautuu ruuan laittoon. Täytyy tehä iso satsi et koko perheelle (plus J) riittää.

Ainiin, meijän veikka on ihan kunnossa! Tai no kyl se sai voimakkaan aivotärähdyksen, naamaan hyvät ruhjeet ja ranteen murskaks, mut ei onneks mitään pysyvää. Pyryllä ei oo tapahtumista mitään muistikuvaa. Koko jäbä oli ihan sekasin, ei meinannu ees muistaa omaa nimeensä. Se joutu olee toissayön jorvissa tutkimuksissa, mut pääs jo eilen kotiin. Harmi, et käden kipsi on tummansininen. Siihen ei voi piirtää. Hähähä.

2 kommenttia: