16.4.2010

Kohta vkl!

Oon ollu tällä viikolla ihan sairaan väsyny. Se alko jo viime viikonloppuna.Hankalaa ku koulussa täytyy olla koneella kokoajan ja se rasittaa silmiä viel lisää. Tää viikko on kuitenki ollu ihan kiva väsymyksestä huolimatta. Peiliin en kyl oo uskaltanu kauheesti kattoo, silmäpussit on aika hullut.


Meijän piti mennä Jiin kaa staiin tiistaina fiilistelee säätä, mut menikin pilveen joten ei menty. Tehtiin se seuraavana päivä, sillon oli tosi jees ilma! Pääsin koulusta kahen maissa ja lähin sieltä suoraan. Nähtiin J:n kanssa Pasilassa, josta mentiin Strike Shoppiin Hesarille. J oli törmänny junassa yhteen tuttuun, joka pyys meitä alottamaan terdekauden. Mentiin Kallion pääkonttoriin ku se oli ihan vieressä. Oli niin siistii ku aurinko paisto naamaan ja tul ihan oikeesti kuuma! Kun oltiin juotu yhet, lähettiin sen Strike Shopin kautta viiskulmaan Garagelandiin. Siel ois ollu kaikkee kivaa, mut mä oon ihan rahaton. Jouni osti yhet mageen takin ja vyönsoljen. J:n vaatteiden sovittamisessa meni niin pitkään, et mä aloin jo ihan puuttuu ku alko tulee hullu nälkä. Meijän piti käydä viel Hulluilla päivillä, mut sitä ennen oli pakko mennä Mäkkiin. Yleensä en käy sielä, mut nyt oli oikeesti pakko. Mä söin neljä nugettii ja dipin, J osti El Maco aterian. Mä himoitsin sen ranskalaisia! Ahhhhh.


Hulluilla päivillä oli ihan hulluu. Mä vihaan niitä. Ei kyl onneks käyty muutaku Herkussa, mut sielläki oli kauheesti porukkaa. Oltiin vaan hetki, ostettin pari juttuu ja lähettiin menee. Elielillä meitä ootti kiva ylläri. Junaliikenne oli poikki! Jesss. Onneks dösälläki pääsee, mut ne oli tietenkin täynnä, kun kaikki yritti ahtautuu. Mahuttiin yhteen däsään joka viel suunnilleen himaan. Oli aika mielenkiintonen matka. Kun pääsin himaan, olin iiihan poikki ja menin samantien nukkuu.Eilen koulussa oli vaan päättötyön tekoo. Multa puuttuu vielä muutama reseptsi ja pari kuvaa. Kansi on kans ihan vaiheessa, mut kyllä mä saan sen tehtyy ihan ajallaan. Koulun jälkeen menin Jumboon ostaa tän päivän safkat, ku kaupat on tänää kiinni. Kävin myös uudestaan Hulluilla päivillä ahistumassa. Täyty hakee Viiville karkkii, ku oli hyvä tarjous, vaan ihan vähän yli 4e kilo. Ostin myös ittelleki muutaman lauantaipussin auton.

Kun tulin himaan, mulla oli taas kirkuva nälkä. Ostin stadin Hulluilta päiviltä cesar salaatin, ponkä päätin sit syödä. Lisäsin mukaan vähän raejuustoo, et tulis ees vähän proteiinei. Mulle tuottaa välillä stressiä, jos ruuassa ei oo tarpeeks protskuu. Salaatti oli tosi hyvää, vois vielä käydä ostaa toisenki viikonloppuna.


Ehin just ja just syödä ku huomasin et kellohan on jo paljon ja taas pitää rientää. Torstaisin on Olkakahvila kuudelta, mut eilen sinne piti mennä jo viideltä, koska meillä oli kokous.
Olka on aina viikon kivoimpia juttuja, sitä aina venaa. Paikka on aika hirvee ja tylsä, mut on kiva nähä kavereita. Mietä on siel kolme ohjaajaa, mä, J ja Will. Oon nyt ollu sielä töissä muutaman vuoden, mut alopin käydä siellä jo heti kun olin käyny riparin. Sillon se oli vaan eri mestassa.


Nyt oon koulussa. Kohta on ruokailu. Listassa lukee siskonmakkakeitto. Mä vihaan sitä kun koulussa on keittoo! Sillon ei yleensä oo ees salaattia, vaik muuten aina on. Taidan leikkii nirsoa ja kronkkia pelkät makkarat siitä keitosta. HAH! Koulun jälkeen meen salille, sit pitäis taas harjotella teoriakokeeseen ja illalla syödään naudan sisäfilettä. Nam.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti