19.11.2012

Dumbo

Sunnuntaina nukuin pitkään. Heräsin tosin ekaa kertaa jo kasin maissa, mut sain onneks jatkettua unia. Heräilin siinä 11 pintaan, mut olin edelleen sängyssä kun Juuso tuli himaan joskus kahentoista aikaan. Se oli aika poikki, joten jäätiin vielä löhömään, kunnes lähdin lenkille. Koko päivä meni sen jälkeen taas samoissa merkeissä. Illalla päätin lähtee Myyrmanniin, olis halunnu jotain kivaa tuleviin pikkujouluihin.


Parin kokeilun jälkeen mulle iski taas shoppailuahdistus ja marssin ulos kaupoilta. Tajusin myös et eihän mulla ole edes lompakkoa mukana. Turha reissu, lähdin siis takas himaan tekemään safkaa. Tehtiin iltaruuaks paahtopaistia ja kasviksia.



Katottiin leffa, Disneyn Dumbo. Mä olin lapsena ihan hullu Dumbofani. Mä menetin kerran yöunet ennen joulua kun olin toivonu isoa Dumbopehmolelua. Kelasin koko yön et saankohan mä sitä vai en. :D Paketistahan se sit löyty. Meillä oli Dumbo videolla ja se on katottu ihan puhki vaikka se onkin ostettu Virosta ja siinä on dubbaajana vain yksi mies, joka puhuu huonoa suomea. Hahah. Ihan paras leffa, oli kiva kattoo pitkästä aikaa.



Leffan jälkeen katottiin BB, jonka jälkeen huomasin et Liviltä tulee vikan Sinkkuelämää jaksot. Olis pitäny mennä nukkumaan, mut mua ei ees väsyttäny joten katoin ne kaikki. Juuso nukkui vieressä. Kello oli vasta puol 2 kun viimenen jakso loppui. Oonhan mä nähny ne jaksot monesti, mut aina ne on vaan yhtä hyviä!

Kohta meen salille ja sit puol kolmeks duuniin. Iltavuoro. Huomenna samanlainen päivä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti