26.11.2012

Pikkujoulut

Kolmen päivän vapaiden putki on kohta ohi, viimeistä päivää viedään. La oli eka vapaapäivä ja kuinkas ollakkaan, kun kelaa et saa nukkua pitkään niin herää aikasemmin kun yleensä... Hah perus. Lauantaina oli pikkujoulut. Laitoin mun uuden mekon, vaikka yhdessä vaiheessa olin viskaamassa sitä takas vaatehuoneen nurkille. Juuso onneks sano et pidä nyt toi. :D Mun pikkujouluväri oli sininen.



On muuten varmaan ainoo sininen vaate jonka omistan tällä hetkellä. Tossa on selässä tollanen kiva pitsijuttu.


Pikkujoulut oli Viivin ja Nassen luona jonne mä ja Juuso mentiin jo alkuiltapäivästä. Mulla ja Viivillä oli hommia kun laitettiin kaikki tarjottavat valmiiks. Tehtiin esimerkiks pipareita. Meillä oli hauskaa koristeluiden kanssa hahahha.... Oltiin niiq aika pahixii.


Yhdelle pipareista käni vähän köpelösti... Nyyh.

Veera, Pinja, Pyry ja Miguel tuli viiden aikaan. Alotettiin meidän juhlat. Myös Mikko ja Miro tuli messiin, mut vasta vähän myöhemmin. Ja joskus tosi myöhään myös Sara ja Nikke tuli käymään.



Kemut meni mukavan rauhallisesti, mut ei kuitenkaan liian. Me mentiin Juuson kaa himaan joskus puol kahden maissa, kun Kerttu tuli hakee Mikkoa. Saatiin kyyti. Osa jengistä lähti jo ennen meitä ja osa jäi vielä meidän jälkeenkin. Me mentiin mussuttamaan ite tehtyä spydäriä ja sen jälkeen nukkumaan. Onneks ei kerranki menny mitenkään ihan supermyöhään.

Sunnuntaina nukuttiin aika pitkään eikä herätessä ollu yhtään huono olo. Iltapäivästä mentiin Viivin ja Nassen kanssa leffaan Flamingoon kattomaan Imaginaerum.


Viivin mielestä se oli tylsä, Nasse ei oikein sanonu mitään. Juuso diggas ja mä myös. Aikamoinen taidepläjäys. Vähän sellanen Rakkautta&Anarkiaa tyylinen. Vähän mua häiritsi, että pääosaa esittävä pikkujätkä ei ollu jotenki kauheen luonteva näyttelijä, mut muuten oli kyllä jees. Imaginaerum levy soi hienosti kokoajan taustalla. Luultavasti ostetaan tää himaan, kuhan se tulee DVDlle.

Tänään haluisin käydä vähän joululahjaostoksilla. Yleensä oon ostanu suurimman osan lahjoista jo marraskuussa, mut tänä vuonna en vielä yhtään ja kohtahan on jo joulukuu. Kattellaan jos tänää keksis jotain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti