9.11.2012

Jumbossa

Eilen töiden jälkeen mentiin Juusben kanssa käymään Jumbossa. Mä halusin uudet kengät, kun musta tuntuu et mulla ei oikein oo sopvia kenkiä alkutalveen. Käytän yleensä tennareita, mut ne ei oo kovin hyvät on jos sataa vettä... Sit mulla on parit talvikengät, mut vielä on liian lämpimät ilmat niille.

Töiden jälkeen oli nälkä, joten mentiin Citymarkettiin syömään. Juuso otti Jumbon perinteisen patongin ja mä keräsin ittelleni mieleisen salaatin salaattibaarista. Lihapullia ja paahtopaistia.



Shoppailusta ei jälleen tullut oikein mitään. Kierrettiin monet kengäkaupat läpi, mut en löytänyt mitään. Parit kengät olisin ittelleni kelpuuttanu, mut kun kokeilin niin ei ne menny mun jalkat mitenkään. Tai siis tuntu tosi huonolta. Kierrettiin myös vähän vaatekauppoja, mut ei niistäkään löytyny mitään kivaa. Ihan tyhmän näkösiä vaatteita tällä hetkellä myynnissä. Juuso sentään löys ittelleen kivan takin.

Tänään on perjantai. Oli ihanaa herätä kun paisto aurinko. Kävin aamulenkillä musaa kuunnellen. Oli muuten aika kylmä! Sen jälkeen tulin keittelemään ittelleni puuroa. Laitan kauraruispuuroni sekaan hampunsiemeniä, macajauhetta, raejuustoo ja tietenkin voisilmän. Herkkua!


Olis kivaa tänään keksii jotain kivaa. Huomenna on kyllä töitä, mutta alkaa vasta kolmelta. Veera vähän pyyteli Dondoon, mutmutmut... Ei tekis mieli mennä sinne. Täytyy kattoa. Mua vähän ahdistaa, et viime yö meni vähän persiilleen, kun heräsin taas ahdistavaan sydämmen tykytykseen ja huonovointisuuteen. Sitä kesti jonkun aikaa, enkä meinannu pystyy enää nukkumaan. Onneks se olo meni sit pikkuhiljaa olo, eikä tarvinnu mennä laattaamaan. Mikäköhän mua vaivaa? Tää oli nyt kolmas vai neljäs kerta kun tollanen kohtaus tulee. Hyi.

Mul alkaa tänään työt puol kahdelta. Täytyy siis pikkuhiljaa alkaa valmistautumaan. Hyvää perjantaita kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti