10.11.2012

Normipäivä

Huh, sellaset kemut sitten. Pääsin eilen töistä puol kuudelta ja hurautin autolla himaan. Mun vaatekriiseilyn jälkeen lähdettiin Juuson kaa kaupan kautta Louhelaan Veeran luo alottelemaan. Siel oli Veeran frendejä sekä Viivi ja Joonas. Myös Nikke ja Sara tuli jossain vaiheessa.

Mulla oli hyvää sidukkaa mukana. Oon aijemmin juonut sitä muutamassa kuppilassa, mut nyt sitä oli tullut Alkoonkin. Jes! Nautiskelin sitä samalla kun Viivi kihars mun tukkaa. En osaa käyttää Veeran kiharrinta...




Veeran kaverit oli linnottautunut keittiöön, joten me vallattiin olkkari. Välillä vaihdeltiin paikkoja. Aina kun meijän porukka meni johonkin huoneeseen missä muut oli, kaikki lähti menee hahah. :D








Myöhemmin illalla koko konkkaronkka suuntas baariin. Mun, Juuson, Viivin, Joonaksen, Saran ja Niken piti lähtee jonnekkin stadiin, mut tadaa, mekin mentiin sit Dondoon niinku kaikki muutkin. Pyydettiin mukaan myös yhtä meijän duunikaveria, Santtua joka tuli messiin kaverinsa kanssa.





Oli aika perus Pendo. Tuttuja paljon ja liikaa juomaa kiitos häppärin. :D Kivaa oli kuitenkin! Mut WTF miksi BB Petteri oli myös siellä? Mulla ja Saralla oli hauskaa ku bongattiin se hahahah. Miten se on eksyny jonnekkin Dondoon.

Jengiä lähti vähän eri aikoihin koteihinsa. Me lähdettiin Juuson kaa kolmen jälkeen (heh, 12h työvuoron alkuun). Veera jäi vielä tanssahtelemaan, samoin Santtu ja sen frendi. Tänään heräiltiin jo vähän jälkeen kymmenen. Mä lähdin heti kauppaan ostaa darramehua. Ollaan kohta lähdössä molemmat töihin. Katotaan millanen päivä tulee. :D Yleensä oon tarkka siitä, et oon varmasti kuosissa seuraavana päivänä jos on töitä, mut eilen vähän lipsuin. Nooo kyl tää tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti