23.11.2012

Joulujuttuja

Yhyy, olipa kiva tänään herätä kesken kivojen unien ja tajuta et kaikki oli unta. Olin viettämässä lomaa Singaporessa Juuson kanssa. Ulkona on tällä hetkellä toooooosi harmaata. Viimesetkin lehdet puista on tipotiessään ja punaiset pihlajanmarjatkin alkaa menettää heleyttään. Pukeuduin luonnon kanssa samaan sävyyn. Alkosta saa muuten hienoja kasseja, ne käy hyvin kauppakasseiks ja melkein vois muutenki pitää.


Kävin ostoksilla viereisellä ostarilla. Oon jo ihan joulutunnelmissa. Oon yrittäny hillitä sitä tähän asti, mut nyt kun on joulukuun alkuun enää noin viikko niin antaa mennä. Ostin joulukalenterit valmiiks.


Hyllyssä komeilee myös parrakas tonttu, jonka Esa ja Jonna toi keskiviikkona. Ostin myös huomiselle "tonttulakin". Hahah. Löytyi Tiimarista. Kaikille on sanottu et huomenna pitää olla lakkipäässä ja mä eb haluu laittaa kun tukka menee länään, joten tää on hyvä. :D


Kohta pitäis lähtee töihin. Illalla salille. Mä oon nyt varmaanki käyny enemmän aamusin salilla kun iltasin. Ennen oli just toisinpäin. Ennen musta tuntu et aamulla jaksaa huonommin ja sit on myös poikki jo valmiiks kun menee duuniin, mut eipä nyt oo tuntu huonolta. Väsyneempihän yleensä on töiden jälkeen kun menee salille. Tänään kuitenkin illalla. Pe ja la illat on hyviä kun siellä ei oo ihan kauheesti porukkaa.

Nyt vaatteet niskaan ja TÖÖ!

1 kommentti:

  1. Blogihaastetta pukkaa :)

    http://fuckyeahsofia.blogspot.fi/2012/11/liebster-award.html

    VastaaPoista